Vroege miskraam

Hoi angel

Wat verschrikkelijk rot voor je zeg. Ik wens je veel sterkte en snel een nieuwe zwangerschap toe. Succes

liefs happy

Hoi,

Bedankt meiden voor jullie berichtjes, ik kan het verder ook nergens kwijt (alleen bij m'n vriend natuurlijk wel), dus het doet me goed dat ik het hier kwijt kan en jullie steun krijg!!

Ik hoop dat jullie ook snel zwanger mogen worden!!!

Heartje, hoe voel jij je? Weet je al wanneer je naar de verloskundige mag?

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,

Wat lief dat je toch nog aan me denkt. Ik heb een beetje dubbel gevoel om te antwoorden, omdat  je net een miskraam hebt gehad.  Maar ik voel me heel erg goed, ik heb de hele dag honger. probeer de honger maar met een appeltje te stillen... Ben wel snel moe,maar gelukkig niet misselijk (daar zie ik zo tegenop!!!)
3 september kan ik terecht bij de verloskundige. BEn benieuwd wanneer ik echo krijg!!

Ik hoop je snel te zien op het "zwanger zijn" forum.

Groetjes,
Heartje

Hoi Heartje,

Natuurlijk denk ik nog aan je, we liepen zo gelijk op, dat schept toch een band!
Het gaat wel goed met me hoor, heb zaterdag echt een rotdag gehad, maar heb echt het idee dat ik het snel achter me kan laten, ben al lang blij dat ik niet hetzelfde heb meegemaakt als een vriendin van mij, zij had een miskraam bij 9 weken en pas bij 17 weken kwamen ze erachter. Nou, dat lijkt me echt erg.
Een andere vriendin van mij heeft 3 miskramen achter elkaar gehad, heb ik ook van dichtbij meegemaakt, dus ik weet dat het allemaal nog erger kan!

Fijn dat het met jou ook goed gaat en gelukkig (nog) niet misselijk. Ben je bij je 1e zwangerschap erg misselijk geweest? Ik wel een beetje, vooral ochtendmisselijkheid, destijds reed ik soms met half open raam naar m'n werk, was koud....maar dan kreeg ik tenminste frisse lucht binnen en dat hielp..ha,ha.

Nou, meid, fijne zwangerschap en ik hoop je snel te volgen naar het zwanger-zijn forum.

Groetjes,
Angel

Hoi Angel,

Goed van je dat je er zo nuchter onder blijft. Ik zou dat denk ik ook wel hebben hoor. (weet dat niet zeker natuurlijk!!) Maar de natuur stoot het niet voor niets af. En zoals je al zei: het kan veel erger. Ik zie het in mijn omgeving ook veel gebeuren, of stellen die echt al jaren bezig zijn.
Hoop voor je snel weer zwanger te zijn.
Hoe gaat het nou verder voor jou? Moet je nog iets laten weghalen, of gaat dit vanzelf??? Heb er echt geen idee van.

Ik ben bij mijn 1e zwangerschap nauwelijks ziek geweest. Ik had alleen aan het einde van die vage klachten. Slecht slapen, en vocht vasthouden etc. etc. Vast heel erg herkenbaar. Ik zou voor nog zo'n zwangerschap tekenen.

Groetjes,
Heartje

Hey lieve Angel,

FF niet hier geweest!!! Lees net je berichtje!!
Wat ontzettend erg voor jullie zeg!!!
Weet ook helaas wat het is heb het ook meegemaakt voordat Jessica er was!!!
Je droom wordt zomaar abrupt afgebroken en dat doet pijn heel veel pijn!!!
Maar gelukkig lees ik ook dat je er heel goed over kunt praten met je mannetje das heel belangrijk!!!
Onderschat het niet hoor ook lichamelijk krijg je een hele klap te voorduren!!!
Wil jullie heel veel sterkte wensen de komende tijd!!! En hoop dat je snel weer zwanger zult zijn!!!!
Dikke knuffels Sandy

Duits meisje/Sandy,

Bedankt voor je lieve berichtje, doet me goed.
Ja, het is best heftig zoiets mee te maken, dat had ik ook niet verwacht dat het zo'n impact heeft op je. Maar gelukkig ben ik vrij nuchter, komt ook omdat ik misschien al een prachtige dochter heb en het gevoel heb dat het wel goed komt met nog een keer zwanger worden.
Jij had het dus ook een keer meegemaakt, hoe ver was jij toen?
Ik vind het bloeden nogal meevallen, had veel meer verwacht. Was natuurlijk nog maar erg pril allemaal.
Hoe gaat het met jou? Wanneer is je NOD?
Duurde het bij jou trouwens lang na je miskraam voordat je weer ongesteld werd?

Heartje,
Ja, ben wel blij dat ik er vrij nuchter in sta. Wij hebben om ons heen ook al veel ellende gezien wat dat betreft, misschien scheelt dat wel.
Heb ook wel het gevoel dat het wel een keer goed gaat komen met weer zwanger worden. Maar ja, je weet natuurlijk nooit...
Ik had bij m'n 1e ook een prima zwangerschap, aan het eind precies hetzelfde als jij, slecht slapen en ik had last van het carpaal tunnelsyndroom, dat zijn ontzettend slapende handen de hele nacht.
Ik heb de verloskundige gebeld en toen ik zei dat ik vooral vrijdagnacht en zaterdag overdag veel krampen en bloedingen heb gehad en dat het nu al minder wordt, toen zei zij dat dan waarschijnlijk wel alles was, omdat het zo pril was. Als ik last hield van krampen of veel bloedverlies moest ik weer contact opnemen, want dan kan er wat achtergebleven zijn.

Nou, meiden, bedankt voor jullie medeleven.

Groetjes,
Angel

Terug
Bovenaan