Vroege vogel

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal,

Onze dochter Erinn is nu 12 weken. Op zich slaapt ze goed door 's nachs. Er is alleen een klein probleempje; hoe laat we haar de laatste fles ook geven, ze is 's ochtends om 05.30 wakker. Dan wil ze eten en soms wil ze daarna nog wel slapen,maar meestal is het gedaan met de rust en wil madam gewoon spelen. Iemand tips over hoe we haar iets langer door kunnen laten slapen? Hoeft maar een uurtje ofzo te zijn,maar half 6 vind ik toch wel erg vroeg.

Groetjes

hoi
ik heb hier ook zo,n vroege vogel,anouk komt elke nacht om 5 uur,ook ongeacht hoe laat de laatste fles is,heb geprobeert te rekken met speen maar daar trap ze niet in.geef haar dan maar haar flesje.ik heb wel geluk dat ze dan weer gaat slapen tot 9 uur.ik zou ook niet weten hoe je het kan opschuiven tot een later tijdstip.
groetjes petra

hi dames

dat probleem had ik ook djaimy werd ook gewoon om 5 a half 6 wakker en of ik nu de fles gaf om 23 uur of half 12. toen had ik ergens gelezen dat je de tijd dat ze s morgens wakker worden niet kan veranderen door de fles later te geven dus toen bedacht ik dan ga ik hem eerder geven en ben de fles om 22 uur gaan geven en meneer werd gewoon om 5 a half 6 wakker maar ik had wel een uurtje meer slaap te pakken dus dat is ook een optie om te proberen. en nu word djaimy tegenwoordig om 8 uur pas wakker dus hij rekt dat zelf wel op.

ik zou het gewoon proberen

groetjes angela
mv djaimy 010707

hoi
toevallig kwam het gisteravond zo uit dat anouk om 21 uur haar laatste flesje kreeg en nu sliep ze vanmorgen langer door,tot half 6,terwijl ik dacht nu zal ze wel veel vroeger in de nacht komen.normaal krijgt ze haar laatste flesje om half 11 s,avonds.
groetjes petra

hi petra

joh wat lekker is dat he. misschien dat ze het nu door heeft. bij djaimy ging het de 2e nacht ook zo en heeft hij de tijd dat hij s ochtends wakker word  met elke week verlengd. eerste week kwam hij om 6 uur de week erop   7 uur en deze week is het 8 uur met al 2 dagen tussendoor van half   9.

succes ermee.

groetjes angela mv djaimy 010707

Hoi allemaal,

Mijn oudste zoon, nu inmiddels alweer 3 jaar oud, had dit probleem ook toen hij ongeveer 3 maanden oud was. De tip die ik toen kreeg van een wijkvpk was om de laatste fles niet steeds later te gaan geven, maar juist vroeger omdat kinderen aan hun nachtrust willen gaan beginnen en dan niet meer gestoord willen worden voor een fles of borst.
Wij zijn toen rigoreus de tijden gaan veranderen en meneer sliep spontaan door tot de voglende ochtend, probleem opgelost.
De laastste fles gaven we rond 20 uur en dan nog eventjes spelen en lekker gaan slapen.
Hopenlijk werkt dit ook bij jullie kindjes.

Groetjes Saskia

Hoi Irma,

Ik probeer het me te herinneren.

7 uur
11 uur
15 uur
18 uur
20.30 uur (zo iets geloof ik, weet het niet meer precies)

Het komt er op neer dat je de laatste flessen dichter op elkaar gaat geven zodat ze voldaan aan de nacht kunnen beginnen.
Deze keer heb ik dit schema niet nodig gehad, want mijn zoontje bepaalde dat hij naar 4 flessen ging en dan de laatste fles om 20 uur en dan naar bed (8, 12.30, 16.30, 20 uur).
Hopenlijk heb je toch iets   aan mijn uitleg.

Groetjes Saskia

Terug
Bovenaan