Vroege vogel

Lieve allemaal,
Eén tip sprong er dus wel uit en dat was juist om de flesa vroeger te geven. We wilden het niet al te rigoreus doen en zijn van 23/23.30 naar 22 gegaan. vanochtend was het 6.15! Al een hele verbetering dus. Misschien heeft dat pietsie beetje banaan gisteravond ook geholpen ;-). Ik ben benieuwd of dit door gaat zetten.
Dank jullie wel voor de tips!

Gr. Kirsten

Hoi allemaal,
mijn dochter is 3 maanden oud. Gelukkig mogen wij niet klagen want ze slaapt goed door 's nachts. Meestal krijgt ze zo rond 19:30u de laatste bv en dan valt ze in slaap en leg ik haar in haar bedje. Dan wordt ze tussen 5.30u en 7u wakker (dat is heel verschillend) Ik heb ook geprobeerd later de borst te geven maar dan moet ik haar dus wakker maken rond een uur of 23:00u en daar heeft ze dan eigenlijk niet zo een zin in en is ze evengoed vroeg wakker, dus ik blijf de laatste voeding lekker vroeg geven zodat ik van mn avond kan genieten. Ik moet ook nog zeggen dat als ze 's ochtends gegeten heeft gelijk weer in slaap valt en doorslaapt tot een uur of 10/11.
Succes!
Groetjes van Sonja.

Oja wat misschien ook nog een handige tip is: als je baby vroeg wakker is geef hem/haar dan nog geen schone luier want hier worden ze ook heel wakker van en tegenwoordig met die luiers hebben ze echt geen natte kont (of je moet vermoeden dat ze een verschikkelijk poepluier heeft). Als je baby dan gegeten heeft heb je kans dat ze weer in slaap valt.
Groetjes van Sonja

Terug
Bovenaan