Vroege zwangerschapsverschijnselen???

A

Anoniem

Guest
Hallo Allemaal,

Ik ben nieuw hier... Wij willen heel graag zwanger worden van ons eerste kindje. Heel spannend natuurlijk. Nu zijn we 2,5 week aan het "oefenen"... Ook in mijn vruchtbaarste dagen. Nu weet ik dat je lichaam je soms heel erg voor de gek kan houden(of omdat je zo graag zwanger wilt zijn), maar ik heb het gevoel dat het al raak is... Heel gek. Vorige week had ik al last van duizelingen en kan soms behoorlijk onredelijk zijn uit het niets...
Vanaf afgelopen do.ben ik ook in de ochtend misselijk, slaap slechter, opgezette buik, buikkrampen en raar gevoel in mijn buik.... Rond de 20ste moet ik normaal gesproken ongesteld worden... Dus het is erg spannend... maar wie herkent dit (voor)gevoel en vanaf welke week kun je al wat zwangerschapsverschijnselen hebben?
Vanaf welke dag kan ik dan het beste een test doen? Als ik tenminste nog niet ongesteld ben geworden...

Hallo,
Ik weet niet of je nog aan het "ontpillen" bent. Het afkicken van de hormonen kunnen ook rare dingen met je doen. Ook kan je cyclus er een beetje van in de war raken. Maar het zou natuurlijk ook heel goed kunnen. Het enige wat zekerheid geeft is een test. Ik zou die zeker niet proberen voor de dag dat je ongesteld zou moeten worden maar op de dag nadat je ongesteld zou moeten worden. Succes en ik hoop voor je dat het (snel) raak is.

Je kunt een week van te voren inderdaad al zwangerschapsverschijnselen hebben. Maar dit hoeft niets te zeggen. Gewoon de 20ste een test doen, of op de dag dat je normaal je eerste menstruatiedag hebt. Mocht deze negatief zijn en menstruatie ook uitblijven een paar dagen later nog een test doen

Succes!

Hoi hoi... ik heb al meer dan n jaar mijn spiraaltje laten verwijderen en mijn cyclus zit altijd hetzelfde. Moet altijd tussen de 15e en de 20e ongesteld worden. Net ontdekte ik bruin bloed. Ik heb daar nooit last van voor mijn ongesteldheid!! Gek... en spannend dus. Na het weekend testen!! Thx voor jullie reacties.

Hoi hoi... Dikke vette pech... ik ben geloof ik toch ongesteld geworden. Even afwachten of het daadwerkelijk doorzet maar ik denk op naar ronde 2! Was ook wel te mooi om waar te zijn dat het bij de eerste ronde al raak zou zijn :) Toch apart dat ik echt mezelf anders voel(de) dan normaal... Hoe denken jullie hierover?

Ohw wat jammer. Maar je gedachten en je lijf kunnen behoorlijk op hol slaan als je zwanger probeer te worden. Hopelijk in de volgende ronde meer geluk!

"Toch apart dat ik echt mezelf anders voelde dan normaal"

Nee hoor! En als je voor de tweede gaat is het nog veel erger! omdat je dan denkt te weten wat je "moet" voelen ;-)

succes!

Terug
Bovenaan