Vroege zwangerschapsverschijnselen???

Herken het wel van onze eerste pogingen.. Het duurde vier rondes dat we zwanger waren maar de eerste drie keer dacht ik ook dat het zo ver was allerlei verschijnselen maar helaas niet zwanger. De keer dat ik zwanger was nergens last van dus ik nou het is nu ook niet raak hoor... Maar toch wel! Je lichaam kan rare dingen doen ;-)

Balen zeg! Het was toch tof geweest als het in één keer raak was. Naja, een eerste ronde om even in te komen en nu op volle sterkte door oefenen ;-)

Wat betreft die kwaaltjes... Ik denk dat ik echt alle kwaaltjes al wel een keer heb gevoeld en meestal was ik niet zwanger. Zoals Femke hier ook al zegt, is het bij mij ook echt erger geworden nu ik voor een tweede ga. Blijkbaar voel ik allerlei dingen die ik altijd voel als ik gewoon ongesteld moest worden, alleen sloeg ik daar vroeger nooit zoveel acht op als nu. En een lijf verandert ook nogal eens. Mijn cyclus voelt nu anders dan vijf jaar geleden. Mijn lijf voelt ook anders dan vijf jaar geleden.

Hopelijk is het de volgende keer gewoon hartstikke raak!

Heej Femke,
ja lijkt me shit om erachter te komen dat het niet gelukt is. Maar dat gaat vast nog komen!!
Mijn partner en ik willen ook graag zwanger worden...van de 1e ook! ik heb net van een vriendin een hoop ovulatietesten gekregen. Heb zelf een onregelmatige cyclus van rond de 5 weken. Jullie daar ervaring mee?

Hoi Hoi Vanes,

Sorry voor de late reactie... Druk druk en nog een paar dgn er tussenuit geweest.
Natuurlijk baalde ik wel even, maar ik had ook meteen zekerheid. Hele tijd in de duister tasten is ook niet fijn. Ik heb geen ervaring met ovulatietesten. Wel heb ik een app op mijn tel.die me verteld wanneer mijn vruchtbare dagen zijn. Dus in die tijd klussen we vaak :) Als mijn app het goed heeft, dan heb ik vandaag mijn innesteldag gehad.. hahaha... of dat klopt? Maar goed, ik heb al wel een paar dgn meer last van slijm... Wie heeft daar weer verstand van?

Liefs Sil!

Terug
Bovenaan