vroegeboorte

Hoi meid,

Ik weet wat je doormaakt. Ik ben zelf moeder geworden van een prachtige engel na een zwangerschap van 24 weken en 3 dagen. Onze dochter NOUK* is geboren op 26 mei dit jaar. Een vreselijk verlies en een enorme leegte. Hoe is het bij jou gebeurt? Zou je me daarover willen mailen? Door te praten met lotgenoten!
Het heeft mij enorm geholpen en ik heb er zelfs een second opinion door gehaald. a_i_veenendaal@hetnet.nl
Je kan ook terecht op de lijst van lieve-engeltjes.nl of herfst_in_mijn_hart.

Ik denk aan je hoor.

Liefs isabel, mama van NOUK*

Ook ik weet wat je doormaakt. Het is verschrikkelijk gewoon. Ik ben op 12 juli, na een zwangerschapsduur van 27 weken en 4 dagen, bevallen van een prachtige dochter Bianca. Het gemis is heel groot. Je wilt haar vasthouden en van haar genieten maar dat is niet mogelijk. Mijn man en ik blijven haar papa en mama, maar kunnen het niet voor haar zijn.

Heel veel sterkte toegewenst.

Ik leef met je mee. Bij ons is een jaar geleden ook hetzelfde gebeurd. Een spontane bevalling, 's-middags eerst door de gyn. naar huis gestuurd dat er niets aan de hand was! 's-avonds had ik zoveel bloed verloren en pijn dat we weer teruggingen en toen bleek dat ik al 3 cm ontsluiting had. Mirza heeft nog twee uur zelfstandig geademd. We hebben haar de hele tijd bij ons gehouden, ze hebben foto's gemaakt en we hebben haar ook begraven. De pijn zal altijd blijven voor het onrechtvaardige en machteloze als je toe moet kijken terwijl je kind in je armen sterft. Ze zal altijd ons eerste meisje zijn.
Veel sterkte, Edit

Terug
Bovenaan