vroeger of later

A

Anoniem

Guest
O.k dames we weten allemaal wanneer we zijn uitgerekend, maar statistisch gezien is de kans zeer klein dat we bevallen op die datum.

We kunnen dus vroeger of later bevallen. En we hebben stiekem misschien wel allemaal een ander datum in ons hoofd.

Ik ben uitgerekend voor 22 november, maar denk dat het eerder zal gebeuren en dan wel 12 november.

Hoe is dat bij jullie?????

Mijn man denkt trouwens dat het echt op 22 november zal gebeuren. Dit is ons eerste kindje dus kan ik niet meepraten over eerdere bevallingen.

Groetjes,

Pris

hallo dames

ik ben op 26 november uitgerekend maar heb een idee dat het zo half november gaat komen ik heb een idee tussen 14 en 17 ofzo geen idee waarom eigenlijk maar dat denk ik haha   niet te lang bij stil staan want zal je net zien dat ik pas met 42 weken ofzo ga bevalllen ahahhaah

liefs cora

Dit is ons tweede kindje en de eerste wou al met bijna 34 weken komen. Tegen kunnen houden met een week weeenremmers maar uiteindelijk toch nog geboren met 36 weken.
Het hoeft natuurlijk helemaal niet hetzelfde te gaan maar met dat in ons achterhoofd...denk ik dat deze ook weer te vroeg gaat komen.
We zullen zien..

Mams79

hoi

ook ik heb het gevoel dat ik eerder dan 28 nov ga bevallen,het garppige is dat mijn dochetr toen 16 nov 2005 met volle maan is geboren,en nu is het op 24 nov volle maan dus zal wel toevallig zijn als dat zo zou zijn.een dag na papas verjaardag ook nog.weet niet of ik het haal mijn gevoel zegt eerder. gr wendy 31 wk

Hoi,

bij mijn zoontje dacht ik dat ie eerder zou komen, was  23 mei uitgerekend en dacht dat ie de 15e zou komen; dat werd uiteindelijk de 25e.
Nu heb ik echt geen idee, al hoop ik dat ie zich aan de uitgerekende datum zal houden, vind de 11e van de 11e namelijk wel een hele mooie datum!

Liefs Nika

Mijn dochter is 9 dagen voor de uitgerekende datum geboren. Ik ben nu 9 november uitgerekend en ik heb weer het idee dat het iets eerder komt, zo rond 5 november.

Zal dat even tegenvallen als ie wacht tot 42 weken, ha ha!

Groetjes,
Ikke mv 1 & ?

Hallo allemaal,

Ik ben uitgerekend op 10 nov. maar denk zelf dat het in okt. wordt geboren. mijn zoon was ook 4 weken tevroeg en ik ga er nu vanuit dat het ook weer eerder komt. dat komt ook wel dat ik er nu al een beetje doorheen zit, heb een te hoge bloedruk en heel veel harde buiken, ondanks dat ik het al heel erg rustig aan doe. Maar ik kan gelukkig nog wel zo denken iedere week die de beeb langer zit is mooi meegenomen. Mijn zoon was bij de geboorte maar 1980 gr. en 42 cm en dat was echt een heel klein wezentje en nu hoop ik dat de beeb wat groter en zwaarder is. Maar de tijd zal het ons leren en we zien wel hoe het verder loopt.

groetjes en succes met de laatste loodjes

Bij mij is er maar één te laat gekomen, en toen ook maar meteen 11 dagen! De anderen allemaal te vroeg. Bij 3 vanwege een te hoge bloeddruk. Mijn bloeddruk stijgt nu ook wee, dus de kans dat ik voor 2 nov. beval is vrij groot. Van mij mag het over ruim 2 weken al. Dan zit ik wrs, qua bloeddruk nog net niet in de gevarenzone en kan ik thuis bevallen....... Maar ja, we wachten af.

Francien

Terug
Bovenaan