vroeger of later

hoi,

de oudste was 1 dag later dan ik was uitgerekend, dus dat viel mee.
Nu er twee op komst zijn zullen wel eerder komen. Maar je weet nooit. Ik stel me er niet op in want dan kan het alleen maar tegenvallen.
Al raak ik het wel zachtjesaan beu. Niet het zwanger zijn,maar de bijkomende klachtjes. Slecht slapen, veel plassen, jeuk, niet meer goed kunnen draaien in bed, bekkenklachten. En ik ben zooooooooooooo benieuwd hoe de kinderen eruit zullen zien, of alles goed is en of de bevalling goed verloopt.

Nou ja, morgen weer een groeiecho en de controles.

Groetjes Miranda

Mijn man gaat er van uit dat het 24 oktober komt.
Zelf heb ik erg sterk het gevoel dat het exact de eerste komt..

Hallo
onze dochter is 6 weken te vroeg gebooren, nu denk ik ook dat de kleine iets erder komt. Heb ergens gelezen da als je grootere kind heb of meer vroegtwater heb is de kans grooter dat je erder bevalt, het staat veel meer druk op en kan de vliezen erder breken, ik weet niet wat er van waar is.
Bij mijn dochter had ik wel veeeeeel vroegtwater en mijn vliezen zijn dus vroeg gebroken.

Nu is mijn buik ook veel groter als die moet zijn en heb weer veel vroegtwater, van mij mag het met 37 weken komen. Liever niet erder anders moet ik de kleine weer in ziekenhuis achterlaaten,vorigekeer bij mijn dochtertje was het ook zo, was wel iedere dag naar toe maar beter dat die meteen mee kan.. En het is zo wie zo beter voor de kleine.

We zulen het zien
Vandaag 35 w zwanger

ik denk zelf later van lekker pu ik blijf lekker zitten denk zelf de 11de ofzo.

maar vriend lief denkt eerder.

dus we zullen wel zien.

doei lucy 34.2 weken

Terug
Bovenaan