Vrouw zoekt en geeft geen aandacht

Goedemorgen,

Ik zit ergens mee en vraag me af of het normaal is.
Mijn vrouw (22) en ik (24) zijn afgelopen maandag getrouwd en we krijgen ook nog een kindje.
We hebben een hele goede band met elkaar en houden van elkaar, maar ik denk door de zwangerschap dat ze bijna geen toenadering zoekt en soms als ik aandacht geef of lief doe, het niet echt zichtbaar wordt gewaardeerd. Dit heb ik nooit mee gemaakt, want ze gaat er meestal heel goed op. Ze zit nu in week 25 en we hebben maandag seks proberen te hebben, maar dat deed haar teveel pijn, waardoor we dat stopte en op andere manieren verder gegaan waar we allebei content mee waren, zoals dat hoort. Ik heb in 25 weken tijd 2 keer halve seks gehad en ik had juist verwacht dat het in het 2e trimester hosana zou zijn. Ik vraag me heel erg af of ik de enige ben die dit ervaart of dat dit volkomen normaal is. Ik wordt alleen een heel anders persoon, want ben iemand met een laag libido en laat het op me afkomen, maar ik voel me nu seksueel gefrustreerd de laatste tijd en zo ben ik helemaal niet.
Als jullie hier tips voor hebben of het herkennen hoor ik het super graag, want ik ben geluikkig getrouwd, maar heb gewoon behoefte om geliefd te zijn.

Je vrouw gaat door een nieuwe periode waarin alles aan haar lichaam verandert. Door hormonen krijgen sommige vrouwen juist meer zin, maar veel ook juist minder. Bijvoorbeeld als ze veel misselijkheid ervaart of andere klachten heeft. Sommige vrouwen voelen zich door de zwangerschap op en top vrouw, anderen voelen zich een aangespoelde potvis (niet zo sexy dus).
Als jullie al eens seks geprobeerd hebben en het deed pijn bij je vrouw, dan kan ik me voorstellen dat ze niet erg staat te springen om het weer te proberen.

Jullie hebben een goede relatie zeg je. Ga gewoon met haar het gesprek aan over hoe je je voelt en vraag haar waar zij behoefte aan heeft. Kun je haar ergens in ondersteunen?

Terug
Bovenaan