Vrouwen baby... mannen een nieuwe auto

Wat is dat toch..zit nu in mijn 37ste week en nesteldrang is vreselijk aanwezig en wil het liefst lekker thuis blijven. Maar mijn vriend is al 2 weken op internet aan het kijken naar een nieuwe auto. Vandaag moet ik dus mee een nieuw Peugeot bekijken!! Ik heb een desjavu (schrijf ik dat goed) Net voor de geboorte van onze zoon zat ik ook in de auto richting het oosten van het land.
Vandaag zat ik dus in de auto en zeg tegen mijn vriend je hebt het weer voor elkaar...op dit moment kan het me echt niet bommen in wat voor auto we rijden. Vind het allemaal prima.. hij lachen.. ja daarom kijken we nu naar een nieuwe auto.. Jij vind alles prima!
Ow wat baalde hij toen de auto verkocht was...

Hihihihi, hier is vorige week ook een andere auto gekomen. Moet zeggen dat ik daar zelf wel helemaal achterstond. De oude was echt op en omdat we toch een andere moesten hebben we nu wel een gezinsauto en geen sportmodel meer. Dus wij hebben vorige week ook het hele land doorgeraced voor een andere, maar ik ben er wel blij mee.(Kon mijn man trouwens wel af en toe wurgen met al die kostbare uren achter dat internet, moest hier nog best wel wat gebeuren en hij heeft er elke dag toch minstens 2 uur achtergezeten en dat 2 maanden lang)

Succes ermee in ieder geval

ja hier ook, hihi.
nou is het van een peugot 206 naar een opel safira een prima stap hoor moet ik zeggen. tenminste wel als je je kind met toe behoren mee wilt kunnen nemen.

Gelukkig is de mijne daar ook niet zo mee bezig...hij zou wel graag een nieuewe of liever gezegd een andere auto willen... maar de spaarpot is leeg....

Heb een vw polo... (helmaal van mij alleen) en tjah die is hem net wat te klein.... hij is 1.96 meter lang dus zit altijd vrij krap erin hahah....

Mocht na deze nummer 1 er ook nog een nummer 2 komen dan moet er wel gezoct worden om een andere auto... :D

Wij moeten eigenlijk ook een andere auto. Die van ons is bijna af en er passen geen 3 kinderstoeltjes achterin. Joris is 3 en ik wil hem niet los achterin zetten ook al las ik laatst dat dat wel mag als je 3 kinderen hebt.
Jasper wil het ook wel graag en ik denk dat het er binnenkort ook wel van komt...maar eerst maar eens bevallen vermoed ik!

Slim van hem dat ie het net doet nu jij alles goed vind!

Haha.. herkenbaar! Ook wij hebben een nieuwe auto gekocht tijdens mijn zwangerschap, hoog/groot/stoer en vooral praktisch volgens mijn man (hiervoor hadden we een station, volgens mij praktischer, hahah). En er moet nog veel meer nieuw worden aangeschaft volgens mijn man; groter huis (oke, helemaal mee eens), groter bed (hoezo? de baby slaapt toch in een eigen bedje?) en een nieuwe laptop (reden totaal onbekend). Houden het maar even op auto, huis gaan we later dit jaar naar kijken en de rest heb ik tot nu toe tegen weten te houden, maar ja, we zullen zien voor hoe lang. ;-)

Dit is echt grappig! Wij hebben vorige week onze nieuwe auto opgehaald! En inderdaad......mij kon het ook niet zoveel schelen hoe hij er uit zou gaan zien. De enige voorwaarden die ik heb gesteld zijn: genoeg kofferbakruimte en ruime plaatsen voor 3 kinderen. In de vorige auto konden geen 3 stoeltjes naast elkaar.
Nu de nieuwe auto er is, ben ik er trouwens wel heel blij mee!

Terug
Bovenaan