Vrouwen baby... mannen een nieuwe auto

Ook hier een nieuwe auto sinds twee weken.
wel zo;n heerlijke hoge auto, ideaal met in en uit stappen.
Onze auto vertoonde veel kuren en er konden geen 3 zitjes op de achterbank! Ben superblij (vooral met de parkeersensoren, ha ha).

JoyesT
We zijn net verhuist ( 4 weken) kan je inderdaad aanraden dit aan het einde van het jaar te doen ;-)
En dat groter bed? Zal daar toch nog even navragen hihihi... Hij weet toch wel dat vrouwen aan het einde van de zwangeschap hèèl GEVAARLIJK

Hey wij hebben een peugeot 307 stagion, en de achterbank bestaat uit 3 losse stoelen en er kunnen eventueel nog 2 stoelen achter geplaatst worden! Een heerlijk ruime auto. Heel handig als je inderdaad 3 kinderstoelen achter in moeten, want bij ons het geval is. ( dus Annemiek een Peugeot aanschaffen hahaha.)
Wij hebben deze auto ook aangeschaft toen ik zwanger was van mijn 1e. Dus bijna 4 jaar geleden.

Groetjes Anne

Wij hebben een auto te leen gekregen van m'n vriend z'n broer. Heerlijk!!!
Maar die gaat over een aantal weken weg. Eigen auto is op moment wat te duur. In aug gaan we verhuizen en de kleine naar de opvang. Eerst maar bekijken hoe dat gaat.
Maar een auto is een heerlijke luxe!!! Ik geniet er nu nog van!!

Nou, Wij moeten binnekort een nieuwe auto, we hebben er 2 maar 1daarvan moet een 6pers worden, we zijn al een beetje aan het rondkijken, want als we met zn 6e weggaan is het gemakkelijker om dat met 1auto te doen,,,whaha
@mama anne ik wist niet dat de peu 307 ook als 7zitter bestond!! Ik was aan het kijken voor oa 807, we hadden voorheen een espace, maar die hebben we vorig jaar de deur uit gedaan (ja toen wisten we niet dat er een 4e kwam) maar ja we vinden er wel 1,,haha

hier voordat ik zwanger werd van nr 4 een nw auto aangeschaft, oude had opeens problemen. wel 1 gekocht waar drie stoeltjes naast elkaar kunnen een een nissan almera tipo. we gaan niet heel vaak met z'n allen weg, als we dan weggaan ben ik van mening dat er 1 op schoot kan, we hebben lichtgewicht kinderen. en binnenonze regio gaat mijn man vak met de fiets ergens naar toe en ik volg met auto. als ze wat groter zijn tja dan zal er wel een 7zitter moeten komenmaar dat is van latere zorg. heb er trouwens wel veel commentaar op gehad, want is onverstandig, niet veilig, niet verzekerd en ga maar door dat ik deze auto houdt. nou ja als zij geld voormij hebben wil ik best wel een andere auto kopen hoor.

Terug
Bovenaan