vrouwen met twee kinderen hoe doen jullie het met de plan?

hallo ik heb het bij de andere topicgezegd ik heb een zoon van 4 jaar en baby van 4 maanden wat me vraag is mamas met een kind die 4 keer naar school gaan?hoe doen jullie het?en laten jullie de baby thuis alleen elke 4 keer sjouwen me de baby?ik maak me dochter om 7 uur wakker voor melk ze krijgt haar 1 ste melk 7 uur tweede 11 uur   3 uur moet ze d emelk krijgen maar ik geef het om 14 .30 ik heb het gevoel dat ik fout doeit?als ik de melk beetje vroeg geef is dat waar?ik heb dat gevoel?ben ik fout of doe ik alles goed ze krijgt 5 flessen maar soms komt ze een half uur vroeg kan je dan de melk vroeg gefen een half uur of 10 minuten vroeg dan doe je toch niet fout als je de melk vroeg geef? hoe combineeren jullie de 4 jarige kind naar school brengen sjouwen met de baby elke keeer hoe doen jullie het de programa hoe is het?alsjeblieft ik verwacht reacties

groetjes adama

hoi adama,

Ik heb maar 1 kindje, maar ik wil toch even reageren. Natuurlijk is het niet erg als je de voeding een half uurtje eerder geeft. Als jouw kindje aangeeft dat het honger heeft, mag je de fles gewoon eerder geven hoor. Of als het jou beter uit komt, omdat je je andere kindje van school moet ophalen, is ook niet erg.

Succes met je ritme vinden.

xxx
Mama van Navara

Mijn jongste kreeg ook haar voedingen rondom het wegbrengen van mijn oudste. Een half uurtje eerder is echt niet erg hoor, en een half uurtje later ook niet, alleen  was dat lastiger als ze honger had!!
Ik heb mijn jongste nooit alleen thuis gelaten en soms moet ze dus ook wel eens wakker gemaakt worden als ze mee gaat om mijn oudste op te halen. Het wordt, zeker met voedingen, snel makkelijker hoor als ze wat ouder worden.

Hoi,

Mijn jongste kreeg en krijgt haar voedingen ook zo rond het wegbrengen of ophalen van de oudste. En het is echt niet erg hoor als je je baby eerder of later (is wel vervelend, want dan heeft ze honger) voed.
Soms slaapt de jongste en hoe vervelend dan ook, ik maak haar wel wakker. Ik laat haar nooit alleen achter, ook al woon ik nog zo dicht bij school.

Irene

Hoi
Wij proberen om de jongste met dagritme van de oudste mee te gaan. Rond de zelfde tijd eten en slapen. ( de jongste slaapt dan wel meer)
Maak voor de ouders ook wat makkelijker  en praktischer.
Gr Liane

Hoi,
Ik zit in dezelfde situatie, zoon van 4, baby van 2 maanden. Als ze slaapt race ik ff snel op de fiets op en neer maar anders gaat ze altijd mee in de wagen. Het is een kwartier lopen dus moet eerlijk zeggen dat ik na 4x wel aardig kapot ben.. maar ik hou me vast aan het idee dat ze over een half jaartje mee kan op de fiets!
Qua eten doe ik hetzelfde als jij. Ik voed haar wanneer het mij het beste uitkomt. Dat gaat nou eenmaal niet anders en ze groeit goed dus ik weet dat ze er niet onder lijdt.
Ik denk dus dat je het prima doet zo hoor!! Maar lastig is het wel he??!

Groetjes

is wel lastig hoor maar mvr we zitten in de zelfde situatie ik maak om me baby wakker om 7 uut voor dat me zoon naar school gaat en gef je je babay borstvoeding geef je ook de melk soms laat en soms vroeg ik heb geen fiets jammer ook geen rijbewijs ik woon in de vierde etage moet heen en weer in 4   keer sjouwen met de baby enz soms moet ze thuis blijfen in het winter is het ook voor haar niet goed elke dag in de kou als ze wakker is komt ze mee
?En geef je ook aan je baby extra water?ik begrijp je mevrouwtje maar geef je ook de melk vroeg of laat hoe het je goed uitkomt?is echt moeijlijk he je moet echt een robot zijn die niet rust niet ziet altijd actief

Ook ik heb een dochter van 4 jaar en een zoon van 5 maanden, dus ik snap wat je bedoelt.

Op de lange dagen werk ik, maar op de korte dagen moet ik natuurlijk wel brengen en halen. De voedingen van de jongste pas ik hier op aan.
Net wat de anderen ook al gezegd hebben, een half uurtje eerder is niet erg.

Terug
Bovenaan