vrouwen met twee kinderen hoe doen jullie het met de plan?

ja he is moeijlijk je moet echt alles goed combineren maar is het erg als je je baby wakker maakt soms komt ze niet om 7 uur maar ze krijgt om7 uur melk anders komt het niet goed uit maken jullie ook het dezelfde mee. ik ben echt 15 kilo afgevallen door heen en weer

Ik heb de jongste nooit alleen thuisgelaten, er zit bij ons 3,5 jaar tussen die 2.

Maar de oudste ging wel naar een school met een continuerooster, dus hoefde ik maar 2x op en neer naar school. Kan je oudste niet af en toe overblijven op school?

Hoi Adama,

Het leest een beetje rommelig, volgens mij ben je er echt mee bezig he??
Ik zelf heb 3 kinderen, je kunt niet anders dan je tijd zo goed mogelijk indelen.
Moet je oudste van school halen dan krijgt de jongste wat eerder te eten, daar hoef je je echt niet schuldig over te voelen!
Je kinderen zullen allebei in jou huishouden mee moeten draaien dus moet iedereen zich soms aanpassen, dat is heel normaal, anders zou het ook gewoon niet te doen zijn!
Maak je niet te druk, probeer alles zo te schuiven dat de dingen die moeten gebeuren ook kunnen en maak je geen zorgen om de rest, je vind vanzelf een ritme!

Gr MJ

ik dank jullie allemaal voor jullie berichtjes ik ben echt tot rust gekomen   door die forum. wat me vraag is wat is precie s continuerooster kan ik ook kopen misshien maar wat is dat? ik was in een moeijlijke situatie op en neer op en neer ik woon in de 4 etage maar soms zeg ik is sport voor mij ben ikzo veel kilos afgevallen. overblijven soms kan dat wel maar niet vaak jammer

wat is een continuerooster mishien kan ik ook dat gebruiken heen en weer ben ik zat geworden.?

Terug
Bovenaan