Vrouwen zwanger en lid van de club van 40+?

Hallo daar,
Ik heb vandaag ontdekken dat ik zwanger ben. Ik neem de pil maar ben ziek geweest afgelopen maand.
Kids zijn 19 en 2 van 17.

Het gaat de laatste tijd niet echt fantastisch tussen ons. Mag je opvatten als al een paar jaar knipperlicht.
Ik probeerde verder te gaan. Heb iemand leren kennen waar het mee klikte maar de echte vonk blijft uit.

Plots stond ex er en ben gezwicht. Dus dit voelt heel dubbel voor me.
Zwanger week voor 43e verjaardag en eerlijk gezegd geen idee van wie.

Geen idee wat ik moet doen, de zwangerschap, de vriend, de ex.

Hallo daar,
Ik heb vandaag ontdekken dat ik zwanger ben. Ik neem de pil maar ben ziek geweest afgelopen maand.
Kids zijn 19 en 2 van 17.

Het gaat de laatste tijd niet echt fantastisch tussen ons. Mag je opvatten als al een paar jaar knipperlicht.
Ik probeerde verder te gaan. Heb iemand leren kennen waar het mee klikte maar de echte vonk blijft uit.

Plots stond ex er en ben gezwicht. Dus dit voelt heel dubbel voor me.
Zwanger week voor 43e verjaardag en eerlijk gezegd geen idee van wie.

Geen idee wat ik moet doen, de zwangerschap, de vriend, de ex.
Oeps. Weet vriend van slippertje met ex?

Denk dat je eerst duidelijk moet hebben of je zelf nog opnieuw moeder wilt worden. Opnieuw luiers, slapeloze nachten, een lief grappig dreumesje enzovoorts.

Nee. Die weet niks.
Ben nog in volle ontdekking met hem.
Hebben het leuk samen en doen vaak dingen samen. Maar ik weet eerlijk nog niet of ik een echte relatie wil.
Ik weet het dom. Sex zonder condoom Maar dacht neem de pil dus komt goed.
Niet stilgestaan bij feit dat buikloop er ook voor kon zorgen dat je pil minder werkte.
Feit is heb met beiden sex gehad in, blijkbaar, mijn vruchtbare week.

En weet het niet. 5 jaar geleden zou ik gezegd hebben ja. Maar nu? Ik weet dat geen van beiden er staat voor te springen om vader te worden. Hebben zelf al volwassen kinderen die het huis uit zijn.

Terug
Bovenaan