Vruchtbaarheid na een miskraam.

@ klaasjee,  mag ik vragen of jij ook gelijk het gevoel had dat je weer zwanger was of vanaf wanneer ben jij gaan testen? had je al symptomen? BIj mij was de mk bij 8 weken, maar ook netjes door mijn eigen lichaam opgelost 

Ik heb met 8 weken een miskraam gehad. Dit was rond eind augustus begin september, daarna 1x menstruatie afgewacht en eind oktober weer zwanger geraakt. Inmiddels 30 weken zwanger

Vorig jaar november teste ik positief helaas kreeg ik op 3 januari dit jaar een miskraam. Vervolgens duurde het 3 maanden voor mijn eerste menstruatie. 27 april teste ik weer positief en ben nu weer 6.5 weken zwanger! 
Deze zwangerschap voelt al heel anders dan de eerste maar zekerheid hebben we natuurlijk pas weer met de echo... vind het heel spannend. 

@Alison ik had er een dubbel gevoel bij. Het ene moment dacht ik wordt gewoon ongesteld en het andere moment dacht ik nee zou het toch?? Heb al meerdere keren voor de menstruatie gevoelige borsten gekregen die net voor de menstruatie weg gingen. Nu kreeg ik vrij laat gevoelig borsten en rond mijn NOD had ik die nog steeds, maar ergens had ik t gevoel dat mijn NOD later zou zijn. Die zou op donderdag zijn en ik heb gewacht tot zondag met testen en toen was hij licht positief, ben nu op vakantie en heb geen testen meer bij. Dus moet nog even wachten op een nieuwe test, maar voel me verder beter en anders dan de vorige keer. Heb verder weinig symptomen af en toe wat misselijk maar dat kan bijna geen naam hebben.
Waarom weet ik niet, maar ergens had ik net zoals de vorige keer toch ergens het gevoel dat ik zwanger was (voorgaande keren was ik ook overtuigd, maar dit voelde beide keren anders) 

Ik heb vorige maand een missed abortion gehad en is met medicatie opgewekt, dat is nu 5 weken geleden. Alles was er uitgegaan.
Ik ben nu ook niet ongesteld geworden, heb wel heel veel last van pukkels in me gezicht vooral.. maar durf nog geen test te doen wegens teleurstelling..

Terug
Bovenaan