vruchtbaarheidspoppetje

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal!

Na een curretage wil ik heel graag weer zwanger worden! Ik haal alles uit de kast!! Man aan de vitaminen ed, nu zou ik nog graag een vruchtbaarheidspoppetje hebben om te dragen of bij me te hebben!..Wie weet hoe je daar aan kan komen (behalve naar Afrika op vakantie gaan?!..)

Groetjes Rian, mama van Emma, 1 jaar

Ik heb geen idee, maar misschien de wereldwinkel??? Veel succes! Liefs Lientje

hoi,

een kennis van mij probeerde al jaren zwanger te worden, lukte niet.
heeft toen op cursus pottenbakken zelf zo'n poppetje gemaakt en had nog die maande positieve test in handen!!!! toeval of niet?????

succes er meer!!

Ik zou ook de wereld winkel zeggen!
Leuke naam heeft je dichter trouwens ;-) mijn dochter heet ook emma!
We noemen nummer 2 toch niet hetzelfde he?!
hihi

Hoi Annemarieke

Ben je al zwanger van de 2e? En welke namen heb jij in gedachten?

ik ben nog niet zwanger van de 2de ben sinds deze maand aan het klussen!
Wij hebben voor een meisje sophie en voor een jongen tim in gedachten!
En jullie

hallo,

ik wilde even reageren op het moeilijk zwanger kunnen raken en vruchtbaarheidspopptjes.

ik ben er van overtuigd en het is ook bewezen, als je er heel erg mee bezig bent om zwanger te worden dat het ook moelijker gaat om zwanger te worden.

Probeer daar niet de hele dag mee bezig te zijn, hoewel ik mij ook kan voorstellen dat dit moeilijk is om niet te doen. Maar het beïnvloed de vruchtbaarheid wel degelijk (stress e.d)
 Ik hoop dat jullie snel zwanger raken, want ik ben mij ook degelijk bewust dat leeftijd en gewone onvruchtbaarheid ook degelijk een rol kunnen spelen.

Ik ken verschillende vrouwen die de hoop al hadden opgegeven toen vrij snel zwanger zijn geraakt

succes

Terug
Bovenaan