vruchtbaarheidspoppetje

Hallo Diaan,

Ik ben er echt niet heel de dag mee bezig hoor, ik heb een heel fijn en gelukkig leven en ben me daar ook dagelijks van bewust, ik raak op zich ook niet moeilijk zwanger, iedere keer is het de 3e keer raak! Helaas zijn van de 3 zwangerschappen 2 geeindigd in een miskraam. Ik ben ook nog redelijk jong; 26, dus....ik heb de hoop nog lang niet opgegeven!! Dit is pas weer de 1e ronde na de miskraam.
Ik kon het toch niet laten er een beetje bijgeloof bij te halen!....
Bedankt voor je reactie, je hebt absoluut gelijk!

En Annemarieke.......
Voor een meisje zitten we toch wel weer op 1 lijn......wij hebben Sophia in gedachten en voor een jongen Hugo....
Hou je me op de hoogte? Leuk! Spannend he? Hoe oud is Emma?

Hoi,

Wat toevallig joh!
Ik ben vorige maand tante geworden van een neefje en hij heet Hugo!
Ik hou je zeker op de hoogte ik kijk nu al uit naar maandag ochtend dan gaan we de test doen!

Jij ook heel veel succes!

Emma is nu trouwens bijna 2 12 maart wordt ze 2 en ik word 7 maart 21!

Ik zou ook voor de wereldwinkel gaan...en ik weet ook dat bijv. de "Tuinen van..." edelstenen verkoopt met deze werking.
Je zou ook nog eens van die 'paranormale'/'spirituele' winkels kunnen proberen, hebben ook veel van dat spul.

HOERAAAAAAAAAAAA!!

Het vruchtbaarheidspoppetje heb ik nog steeds niet gevonden...maar ik heb het ook niet meer nodig!............IK BEN ZWANGER!!!!!

Hopelijk zie ik jullie snel op het oktoberforum! Succes!!

Groetjes Rian

Wat moest ik lachen en dat zonder poppetje! Van harte gefeliciteerd!!! Lekker genieten samen! Liefs Lientje

Terug
Bovenaan