Vruchtje te klein?

Je ziet inderdaad dat er weinig vruchtwater heeft. Ik hoop voor jou dat je dinsdag meer krijg te horen hoe of wat. Ik zal voor je duimen

Het lijkt alsof ik naar mijn eigen echo kijk van 2 jaar terug. Ik wou dat ik je goed nieuws kon vertellen, maar bij mij stopte het met 9 weken ?. Niet wat je wilt horen, maar misschien aandringen op nog een echo tussen deze dagen door? 

Wat een heftige tijd voor je Wilkindje. Hopelijk krijg je goed nieuws.

Bij mij werd het vruchtje bij de eerste echo ook veel kleiner gemeten. Ik dacht dat ik 7 weken was, maar er was pas een vruchtje van 5.5 weken te zien. Een week later een prachtig kloppend hartje, was toen 6.4. De verloskundige vertelde me dat het vaker voorkomt dat een bevrucht eitje eerst een weekje gaat lopen niksen voordat het begint met groeien.

Twee weken later is het alsnog misgegaan, maar dat kwam doordat ik de buikgriep heb gekregen en dat heeft het kindje niet overleefd helaas. Puur pech!

Pfff ik zou ook willen dat ik je een goede ervaring kon vertellen met deze echo die je laat zien. Helaas zie ik heel weinig vruchtwater en deze echo ziet eruit als mijn echo met 7 weken in april dit jaar. Dat is misgegaan. Als ik de echo foto vergelijk van deze zwangerschap, was er met 6 weken al een enorm verschil. Heel veel vruchtwater en als ik die twee echo's naast elkaar leg is het zo anders. 

Ik hoop zo voor je dat het toch nog goedkomt maar ik begrijp heel goed dat je de moed een beetje verloren hebt. Heel erg voor je. Ik hoop toch op een klein wonder voor je.

Helaas rond 23:30u toch ons kindje verloren met 8+3, gelukkig wel 2x een mooi kloppend hartje mogen zien ☺️ We wisten al dat de kans klein was dat we het mochten houden, het vruchtzakje was veel te klein. 

Terug
Bovenaan