Vruchtwater verlies?

probeer even wat op te vangen in een potje, het lijkt mij ook wel vruchtwater maar ja ik ben geen dokter natuurlijk. Maar wat je beschrijft over hoe het ruikt, vruchtwater kun je echt goed onderscheiden van urine hoor! Maar als dit het echt is, ik weet niet of je weken met gebroken vliezen rond zou kunnen lopen hoor, volgens mij zou de bevalling zich dan al lang aangekondigd hebben.

groetjes en sterkte sandra
 
Nou ik ben dus bij de verloskundige geweest en zij was bang dat het toch vruchtwater was. Omdat het zo weinig was, dacht ze dat er misschien hoog een scheurtje zat. Ik moest dus meteen door naar het ziekenhuis voor onderzoek. Gelukkig bleek dat daar dat alles nog intact was en dat de kleine genoeg vruchtwater had. Maar schrikken was het wel toen de verloskundige dat zei!! Dus ik kan iedereen die hier ook last van heeft echt aanraden om het met je verloskundige te bespreken. je weet maar nooit. Het zal vaak iets "onschuldigs" zijn, maar het kan ook iets ernstigs zijn en dan kun je er maar beter op tijd bij zijn.
Gelukkig voor ons is alles in orde. ben ik echt enorm blij mee. Op naar de laatste hopelijk zorgvrije 9 weken!!

Bedankt voor jullie reacties en medeleven!!

Groetjes, Ester
 
Terug
Bovenaan