Vruchtzakje gezien

Hoi meiden,

Nou na ruim een week 'pruttelen' heb begint het boeltje eindelijk los te laten. Gisteren na het plassen kwam ineens het vruchtzakje naar buiten. Ik heb het eens goed bestudeerd (vies verhaal) want het is best mooi om zo te zien. Ik kon er geen vruchtje in ontdekken. Zou dit los komen of al langs gekomen zijn zonder dat ik het zag?

Ik ben ondanks het verdriet van de miskraam blij dat dit is gebeurd omdat een curretage nu waarschijnlijk niet nodig is. Ik hoop dat mijn ongi snel weer op gang komt zodat we kunnen beginnen met de IUI. Ik heb de verloskundige gebeld maar ze belt met nog terug.

Liefs inge

Hoi Inge,

Ik kan me voorstellen dat je blij bent dat het allemaal is doorgezet. Dan kun je het weer een beetje meer afsluiten voor je gevoel. Dus jij begint met IUI? Jij zou in januari eigenlijk met IUI beginnen toch? Is IUI dat ze rechtstreeks in het eitje, goede zaadjes spuiten?

X F.

Hoi Inge,

Ik vroeg me gisteren al af hoe het met je was. Had je vorige berichtje gelezen, maar niet gereageerd.
Ik vind het geen vies verhaal, hoor! Het zou volgens mij best kunnen dat je het vruchtje helemaal niet kunt zien in het zakje. Als het al heel vroeg is misgelopen, dan kan het zijn dat het vruchtje héél klein is gebleven.
Ik ben blij voor je dat je waarschijnlijk geen curettage hoeft, dat lijkt me geen pretje. Heb het zelf niet meegemaakt, ik heb helaas het soort 'miskraam' gehad waarbij je een heel kindje van 10 centimeter geboren ziet en voelt worden na 15 weken zwangerschap...

Sterkte met alles,
Marjon

Hoi Inge, ik vind dat ook geen vies verhaal hoor, ik heb zelf ook het vruchtzakje gezien en ik vond dat ook mooi.
Ik vind het fijn voor je dat je geen curretage hoeft te ondergaan, lijkt me ook niks.

Heel veel sterke met verwerken van dit alles en je weet ons te vinden he!!

LIefs Po

Fijn dat het toch losgekomen is.

Ik hoop inderdaad voor je dat je cyclus weer goed op gang komt, dan kun je weer verder. Alleen dat wachten he.....

Ik sluit me tevens aan bij Sammy, gezien mijn eigen heel vervelende ervaring.

Gr. Ariane

Hi Inge,

ook ik sluit me aan bij de rest.
Ik heb mijn laatste miskraam ook zelf gezien en heb zelfs samen met vriendje er naar gekeken. Ik vond het reuze fijn om het gezien te hebben en vooral dat we dit samen konden delen en ook samen een plekje konden geven.

Sterkte nog en ik ben ook bij elke miskraam naar het ziekenhuis geweest voor een echo omdat ik zeker wilde zijn dat het allemaal weg was en het weer goed zat.

Corina

Ik heb ook het vruchtzakje gezien bij mijn mk, maar ik was pas 6 wkn zwanger en kon ook geen vruchtje zien (maar dat was waarschijnlijk ook te klein). Is denk ik wel goed voor de verwerking als je het ziet.

Succes met de IUI! Weet je al wanneer je de 1e behandeling krijgt?

Terug
Bovenaan