vuurwerk!!

A

Anoniem

Guest
ben zoooo benieuwd of puck wakker schrikt van al het vuurwerk om 00.00 uur, of dat ze lekker blijft doorslapen!? laten we het beste er van hopen....

alvast een gelukkig 2008!

En???

Sophie heeft er niets van gemerkt, toen al het lawaai weg was werdt ze even wakker maar is vanzelf weer in slaap gevallen.

Hoe is het bij de rest gegaan?

Groetjes Caatje.

Hoi,
Hier de oudste twee wakker gemaakt, en helaas was er weinig te zien door de vreselijke dichte mist!
Dus wel erg jammer..Het geluid was er wel, maar eenmaal in de lucht zag je echt niets!
Dus denk dat we hier in de buurt vanavond in de herhaling gaan..haha
Hoe was de mist bij jullie?
Hier had je nog geen twee meter zicht, echt heel gevaarlijk!
Lieve sliep heerlijk door, heeft gewoon liggen snurken, en niets mee gekregen.
We hadden het gezellig met de buren, en later zijn we nog tot 3 uur buiten geweest, en was er een vuurtje gestookt in de straat..Dat zag je natuurlijk wel, dus ook gezellig.
Groetjes Rina

Het is hier eigenlijk ontzettend goed gegaan. Wij waren bij buren en Quintijn lag in een campingbedje boven. Hij is gewoon door alle karaokelawaai heen geslapen, ik vind het zo knap! Om 12 uur heeft hij het eerste kwartier vuurwerk heel goed doorstaan, maar toen er drie vlinderbommen vlak na elkaar ontploften, was het toch genoeg, HUILEN! Even uit bed gehad, maar na een kwartier sliep hij alweer. Toen we om drie uur naar huis gingen, heeft hij thuis nog een fles leeggedronken en hij heeft vanochtend tot half 11 geslapen. Fantastisch kind!!!

En iedereen een fantastisch 2008 natuurlijk!

Groetjes,
Noa

hallo,allereerst een heel goed en gezond 2008 toegewenst.anouk heeft helemaal niks meegekregen van het vuurwerk,heeft lekker geslapen van 21 uur tot 8.00 vanmorgen.fantastisch!!wij zaten bij de buren en had de babyfoon mee,had het zicht op ons huis.paar keer wezen kijken.was nl de 1e keer dat ik met de babyfoon op pad was.
gr petra

hier alles prima gegaan! heeft gewoon door de knallen heengeslapen zoals de meesten van jullie! rond 20.00 uur schrok ze wakker door een enorme reeks knallen (die voelde ik zelfs in mijn buik). heb haar toen aangelegd, heeft wat gedronken en zijn samen in slaap gevallen. manlief heeft mij rond 22.30 uur wakker gemaakt en toen heb ik puck lekker in haar eigen bed gelegd, zonder problemen! knap hoor van mijn meissie....
merk wel dat ze een beetje van slag is van al die dagen dat papa ineens thuis is.

groetjes!
debby

Hoi Dames,

Nou het leek hier buiten wel oorlog, zo erg waren ze aan het kanllen! Eén van onze buurmannen is vrachtwagenchaffeur en hij had wat 'dingen' uit het buiten;\land meegenomen. Dat knalde zo vreselijk hard dat de ruiten stonden te trillen. Niet leuk meer.
Maar die twee blagen van ons, sliepen overal doorheen! Gelukkig maar.

Groetjes,
Karin

PS: Wij hadden hier gelukkig geen mist, dus we hebben ook nog wel wat mooi vuurwerk gezien.

Wat goed te lezen dat de meeste lekker hebben doorgeslapen.
Wij waren zelf bij vrienden maar omdat we wisten dat het druk zo zijn (50 man!) hebben we op t laatste moment besloten onze dochter bij opa en oma te brengen. (omdat ze met de kerst ook al van slag was, toen was ze wel mee)

Daar is mevrouw om 21:30u in slaap gevallen en werd vanochtend om 07:00u wakker, dus ook niet wakker geworden van al dat lawaai.
Gelukkig maar, want we waren er toch een beetje bang voor. Overigens zijn wij ook bij opa en oma blijven slapen dus vanochtend was ik wel weer blij om mn moppie te zien.
Gr. Sonja

Terug
Bovenaan