vuurwerk!!

Rik heeft er niets van meegekregen, er is zefs een 100.000 klapper onder zijn raam afgestoken!!

Dus dat is goed gegegaan. We hebben hem om half 2 wakker gemaak omdat we naar huis moesten en was even huiverig of ie dan wel weer ging slapen, maar even een flesje en hij sliep thuis gewon weer als een roosje!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

Joyce heeft hier ook lekker doorgeslapen.
Zoals de meeste hier begrijp ik.

Onze twee jongens mochten beide opblijven.
Dus die gingen om half 1 naar bed.
Ze sliepen door tot 11 uur,lekker hoor.

Gelukkig Nieuwjaar iedereen!

Jessica

Hoi,

omdat het hier echt enorm mistig was (nog geen meter zicht) hebben de buurkinderen hun vuurwerk met een touw aan lantaarnpalen vastgebonden zodat ze toch nog wat konden zien. Mijn man heeft wat dingen met de oudste twee buiten gedaan. Stijn heeft heerlijk op schoot bij mij gezeten en hoe harder het buiten knalde hoe harder hij lachte. Heerlijk. Als ik hem zo zag zou het best wat vaker oud en nieuw mogen zijn.

Groetjes van marloes

Feline sliep nog toen het eerste vuurwerk begon, maar toen er om 10 over 12 twee van die 100.000 klappers werden afgestoken schrok ze wakker en ging heel hard huilen. Toen hebben we haar meegenomen en uit het raam vuurwerk gekeken, vond ze erg leuk. En na een uurtje op schoot hangen ging ze weer slapen.

groejtes Mariska

Terug
Bovenaan