W.c angst,,,

Dit is mijn 4iui 27ojt in gebracht 2xbloed geprikt 1test gedaan ,,5dec eerst echo maar Sibd 4dagen bloed verlies niet zo als je normaale mens heel licht tot niks klein beetje meer en dan weer niks dan even een beetje nog meer tot niks en dan weer toch een beetje ,,en om de haverklap naar de vdm,,,w.c moeten ,,,,kwil niet meer ,,,hen al ziekenhuis huis gebeld e. Die zegt rustig aan heel normaal dan lees ik hier van alles en nog wat (best intersant hoor) maar zit ff met me handen in het haar ,,,, ook een dip me vriend zeg wacht gewoon ff af tja is ook zo maar krijg een bloed hekel aan die w,c en me tras en zijn ook wel op pppfff kweet niet meer,,,,,en slapen lukt ook niet tipss ,,,, als een geschenk uit de hemel,,,,,,,,

Ga maar proberen te slapen ,,en hopelijk voor de aler laaste x naar de w.c to morgen ochtend en hopen dat me lichte /rosé bleod weg is ppfff net weer ff jank momentje gehad pppfff valt niet mee dan maar van me af schijven hier ,,welteruste (klink bijna wanhoopig) en niemand die reageerg,,, pep me zelf op ,,komt wel ,,,te ruste ,,,

Meid, je klinkt heel erg gestresst! het is logisch dat je je er druk om maakt, je wilt immers graag zwanger worden en eindelijk is het gelukt!
Probeer je toch wat rustiger te gaan voelen. Stress komt een zwangerschap (ook een prille!) absoluut niet ten goede!
Ik weet dat het makkelijker gezegd is dan gedaan, maar veranderen kun je het toch niet meer, mocht het idd misgaan.
Daarbij ken ik ook aardig wat dames die gewoon bloedverlied hebben gehad tijdens de eerste paar weken en dat is helemaal goed gekomen!

Dus meid, haal even diep adem, probeer je wat te ontspannen en wacht 'rustig' af op wat komen gaat. Als er wat aan gedaan had kunnen worden, had de gyn ingegrepen toch?

Liefs Daisy

Ik zie nu net dat mijn stukje hierboven wel erg 'belerend' overkomt. Ik hoop niet dat je het op die manier opvat!
Wat ik probeer te zeggen is dat de gyn je vast niet onnodig het gevoel geeft dat het allemaal nog wel goedkomt. Licht bloedverlies in het begin van een zwangerschap hoeft niets te betekenen, ook niet als het wat langer aanhoudt.

Probeer je wat te ontspannen, wat komt dat komt...

natuurlijk hoop ik dat het voor jou allemaal goed uitpakt!

Liefs Daisy

Hoi daisy

Thanxs ,,,heb wel geslapen na 4 huilbuien ,,,,ppfff hoefde niet meer naar de w.c allen net ben maar ff gaan douchen voel me raar ,,,niet normaal en tog wel Een beetjuh borsten zijn hard beetje miselijk kijk nog 2 dagen aan (als ik het red) en anders haal ik een testje of vraag de gyn wel om een bloed test,,, zelf als ik dit nu schijf voel ik me hormoon door me lijf gaan pppuuuhhhh ik wil geen traan laten ,,ben er te moe voor en het heb geen zin ,,zoals je zei ik pro beer me rustig te houden anders ga ik gewoon slapen pppuuhhh nou thanxs voor de wijze woorden en tot hoop tot spreek

Dikke knuff ,,,voel me iets op gelucht,,
Liefs deza

Terug
Bovenaan