W.c angst,,,

Hoi daisy

Ja heb er ff goed over na gedacht
Gisternacht zach im ineens het licht ppfff

Ik dat ik doe morgen gewoon een test
Dus ik van daag in het ziekenhuis een stets gedaan eerst ff naar de kruitvat geweets want ik moet naar de (neuroloog) dus ik dacht doe een test en als ik klaar ben kijk ik pas wat het is dus 3kwatrier later eindelijk uit gepraat bij de (neuroloog) en ik had hem aan me vriend gegeven en ik zei kijk jij maar en hij zeg moet je kijken de stets was heel posetief,,,,, dus maar ben wel ongi gewoorden maar niet ongi zo als altyd,,,, dus ik wacht tot 5 dec dab heb ik mijn eerts echo en anders wacht ik even dat het weg is en doe ik nog een test,,,maar hier op het form te zijn is ook wel fijn tja een man is tog een man ,,, nou fijne avond en tot spreeks veel liefs deza ,,,mag ik vragen waarom jij hier op het form bent ,Gr. Deza

Hoi Deza,

Bloeding tijdens zwangerschap kan, dus probeer je echt niet druk te maken!
Wij zijn inmiddels ruim 2 jaar bezig voor ons eerste kindje. Na 15 maanden zijn we naar de huisarts gestapt en meteen doorgerold het medische circuit in. Daar een jaar lang alle onderzoeken gehad incl. HSG en laparascopie. Niets gevonden, alles lijkt in orde te zijn.
Nu dus wachten op mijn ongi (moet vandaag doorbreken) om het zieknhuis te kunnen bellen voor onze eerste IUI. Als ik vandaag bel, zou ik vrijdag een afsrpaak hebben voor de eerste echo, bloedprikken en prikles.
Een spannend dagje hier dus!

Liefs Daisy

Eeyyy daisy

Zag het spanend hoor meid
Ben nu bezig net mij 3 maar ze zeggen als het de eerst x niet lut des te beters de volgende is ,,,,

Heel veel suc6 ga voor je duimen

Liefs deza

Terug
Bovenaan