Waaaaaahhhhhhhhhh hormonen!

Bah bah bah, soms kan ik zo onterecht uit mijn slof schieten om echt helemaal niks, word er gek van. En mijn man en kind ook hahaa.
Dat sta ik te schreeuwen en te doen terwijl het helemaal nergens over gaat eigenlijk.
Jammer dat ze daar geen pilletje voor hebben, ben gewoon een wandelende hormoonbom die elk moment kan ontploffen.
Gelukkig snappen ze het thuis wel en laten ze me gaan. Maar ik word zo gek van mezelf hahaha
Huilen kan ik om het minste geringste, zelfs al bij een scene van Goede Tijden, dus erger kan haast niet of wel?

Maar verder vind ik het echt fantastisch om zwanger te zijn hoor hahaha

xxx

Ohh ik snap je helemaal. En ik had het ook niet verwacht. Gisteren heb ik een uur op bed liggen huilen en ik weet nog steeds niet waarom. In ene voelde ik me zo verdrietig en alleen.

En soms word ik om niks zoooo boos. Sta ik gewoon te trillen van woede en het gaat dan echt nergens om. Dat laat ik bv iets vallen en dan sta ik te huilen van kwaadheid.

Verders gaat alles nog wel goed hoor haha

pffffffffffff hou het nu niet meer droog...mijn jongste meissie wordt vandaag twee..maar omdat we midden in een verhuizing zitten ben ik nu in een half leeg huis tussen de troep en is zij bij oma zodat ik wat kan doen..Voel me ook nog eens erg beroertd vandaagf..vanochtend wel taart gegeten natuurlijk en kadootjes uitgepakt maar echt vieren doen we het pas in april... voel me nu echt effe heel eenzaam.. snik!
Sterkte allemaal!
Liefs, mvtwee

@ButterFlyJess inderdaad, ik dacht dat het de vorige x aan de omstandigheden lag, maar dat is niet zo. Dan lach ik me weer kapot en dan snotter ik een hele doos tissues weg. En manlief me maar aankijken wat ik aan het doen ben.

@Cycli, ik had vrijdag een gigantische huildag. Ik was alleen maar aan het snotteren. Uit ellende ook nog eens de 'Gelukkige huisvrouw' gekeken. Maar daar hoefde ik dan weer niet bij te huilen.... snap jij dat nou?

@mvtwee, gefeliciteerd met je dochter! De omstandigheden dus een stuk minder. Balen dat je je zo eenzaam voelt.... komt alleen goed! In April een dubbel zo groot feest!

@Bibi85 Ik ben ook echt soms een monster, ik blijf ook sorry zeggen. Gelukkig heeft ie er wel begrip voor...... na de bevalling het maar weer goed maken.

Ben blij dat ik niet de enigste ben met die vliegende hormonen. Als er iets was om er vanaf te komen zou dat perfect zijn. Misschien voor in de toekomst 1 of ander pilletje hahaha

WAT HERKENBAAR!

Hier nog zo'n wandelende hormoonbom! ahha.. ik had gisteravond dus ook een jank bui. We lagen in bed.. ik zei, ik ga naar beneden.. waarom zei mn man.. gewoon! Eenmaal beneden.. even zitten janken om van alles en nog wat!! Gelukkig kwam manlief even om het hoekje kijken, en kon ik even mn hart luchten, ik zei; ik moet toevallig wel een derde kind op de wereld zetten haha.. achteraf kan ik er ook nog wel om lachen. Maar soms denk ik dat mn man het allemaal een beetje onderschat. En als ik begin over minder werken dan gaat hij direct in verdedeging.. al met al.. een hoop ergenissen en die kon ik er even uitgooien. Toch fijn dan manlief even kwam kijken.. want ik voel me een stuk beter nu!! Sterkte meiden met de hormonen.. ik had het na de bevalling ook nog wel.... pffffffffjuw.. gewoon maar doorgaan!

Liefs mammma

Haha...ben zooooo blij met jullie..

Heb gisteren ook de hele dag zitten huilen..miste mijn vader zo erg..en als ik al aan hem dacht begon..ik te snotteren..
Mijn man vroeg al of hij IETS kon betekenen..maar boehoehoe neeeeeee...
Vreselijk gewoon!!

Terug
Bovenaan