Waaaaaahhhhhhhhhh hormonen!

Ja erg he... soms kan ik gewoon zo gemeen zijn tegen mijn man maar achteraf denk ik: waarom eigenlijk, hij heeft niets misdaan! Maar goed dat hij weet dat het door de hormonen komt haha!

Ook hier weet m'n vriend dat het door de hormonen komt dus meestal is ie er wel voor me en trekt ie zich er dan maar niets van aan. Denk soms ook wel eens achteraf bij mezelf van: volgens mij heb ik mezelf net gigantisch voor paal gezet! Gewoon door het huilen of door ineens zo boos te worden (dat trillen erbij herken ik maar al te goed). Gelukkig is m'n vriend nu wel aan het leren om voor zichzelf op te komen, heb ik ook wel nodig anders ga ik volgens mij meer en meer over hem heen walsen en dat is ook weer niet de bedoeling. Soms is ie nog even net een wat te zacht gekookt eitje, ook naar anderen toe. En daar kan ik vreeeeeselijk boos om worden, maar goed... hij leert het gelukkig wel haha. Ondertussen janken we gewoon allemaal vrolijk verder hahah!

Ik heb het janken vaak s avonds laat, nu ongeveer.
En wat gebeurt er net...

Ik had een cheesecake gebakken voor mijn verjaardag morgen op mn werk. Was heel goed gelukt. Ik dacht ineens 'laat ik die rand er alvast afhalen, anders plakt dat morgen teveel'. Zie ik langzaam die hele taart uit elkaar vloeien over het aanrechtblad. Er is niets meer van over. Weeeeehhh.

ik sluit me aan..... helaas ook hier om het minste ene uitbrsting, vooel me niet happy, en kan veel huilen...

BAH

vandaag gehuild omdat mijn auto het niet deed, mijn zoon door zijn opa werd opgehaald en we een feestje hadden waar de ex van mijn man was, en haar kind bij hem continu ging ztten.... hmmmm raar raar

Wat heerlijk om te lezen dat ik echt niet de enigste ben hahaha
Dat geeft toch weer een beetje rust. Ben al 2 dagen 'lief'. Dus dat is al heel wat, en ben er heel blij mee.
En mijn mannetje nog blijer hahaha

Terug
Bovenaan