Waaaaahhhhhh!!

A

Anoniem

Guest
Ik heb vandaag weer een gesprek gehad bij een bedrijf voor de functie als med. verkoop binnendienst. Het is een tijdelijke functie ivm zwangerschapsverlof tot eind februari, maar ik ga dan zo veel meer verdienen dan de uitkering die ik nu heb. Morgen om 11:00 het 2e gesprek, maar volgens Manpower zat het wel goed. Dan moet ik over 2 weken aan de slag!

Ik ben vandaag met Lyanne bij een kinderopvang geweest echt heel leuk, schoon en mooi daar en de leidsters zijn heel lief. Lyanne vond het ook heel leuk. Als ik de baan krijg, gaat Lyanne er een ochtend of middag proefdraaien.

Maar toen ik het telefoontje kreeg dat ik dus voor het 2e gesprek mocht komen, moest ik toch huilen toen ik weer had opgehangen en ik stond midden in een winkel!

Ik weet het, het moest er een keer van komen, maar het gaat zo snel op eens en ik vind het zooooo moeilijk!! Het is voor iedereen moeilijk, maar ivm mijn achtergrond (misbruik etc) is het zo eng!! De leidsters weten er van, dus waren ze zo lief, ik mocht zo vaak bellen als ik wilde, was geen probleem!

Ik wil de baan, maar ook weer niet, zo moeilijk!!

Ben blij dat ik jullie vrijdag zie hoor!! Even nergens aan denken!

Groetjes, Marieke

Moeilijk he als het opeens zo dicht bij komt! Maar heel positief dat je toch de stap durft te zetten hoor! En het mooie is dat het maar tijdelijk is, als het werken je toch niet bevalt kan je altijd nog kiezen om weer heerlijk fulltime van je dochtertje te genieten (mits de financienen dat natuurlijk toelaten, maar dat denk ik niet want anders had je daar waarschijnlijk wel voor gekozen) maar je kan ook daarna kijken hoeveel uur je nou daadwerkelijk wilt werken.

Ik zal voor je duimen!

Wow, goed dat je idd op tweede gesprek mag!
Moeilijk is het dan zeker, ook nog in je situatie van  je eigen verleden,  om je meisje een paar uurtjes te moeten missen! Maar Lyanne zal het leuk vinden op het KDV!! En jij ook op je (eventuele) werk, zeker als het leuk werk is en je er goed bij voelt!
Alles komt goed!!!

Lisenka mv Tessa (10-9-2006)

Hee Marieke,

Wat goed zeg!!Ik weet zeker dat het goed gaat,je bent zo'n sterke vrouw...je gaat het helemaal redden en Lyanne ook op het kdv.Tof joh,ik zal ook voor je duimen..zet hem op!!

Liefs Kitty en Tess

PS:Voelen jij en Lyanne zich al wat beter??

Hé goed nieuws zeg, succes met je tweede gesprek.

Liefs sandra

Spannend hoor al die ontwikkelingen en ik kan me voorstellen dat je er van schrikt dat het allemaal ineens zo snel gaat! Fijn dat Lyanne het zo naar haar zin had op het kdv, dat is alvast een hele geruststelling. Succes met je tweede gesprek!
Groetjes mv Thom

Spannend allemaal hoor!
Maak je niet te druk,het komt allemaal goed,Écht!
Groetjes Tanja

Ow wat goed! Ik hoop echt voor je dat het wat wordt! Het gaat goedkomen met dat kdv hoor! En lekker weer wat voor jezelf!
Als je nou erg je best doet willen ze je niet meer kwijt en mag je misschien wel blijven!
Nou, heel veel succes alvast!
Liefs Nelleke

Terug
Bovenaan