A
Anoniem
Guest
En en en en??? Ik ben erg benieuwd of je de job hebt. En weet je Marieke, ik zou dat ook hebben denk ik. Ik heb sinds de komst van Merijn ook niet meer gewerkt. De gedachte dat ik (misschien) straks weer aan de slag zal moeten, maakt me niet echt vrolijk. Niet omdat ik niet graag zou werken, heel graag zelfs, maar omdat ik dan de zorg van mijn kanjers aan een ander over moet laten. Ik ben er echter van overtuigd als ik een paar keer gewerkt zou hebben, dat het dan snel over is. Het is gewoon het onbekende en de nieuwe situatie.
Laat je nog wat van je horen.
In ieder geval tot morgen. Hoe laat ga je met de trein. Misschien zitten we wel in dezelfde trein. Als Daniëlle mee gaat (was gisteren ziek) nemen wij de trein van 9.44 in Oisterwijk en vervolgens de trein van 9.51 in Tilburg richting Rotterdam centraal, waar we dan rond 10.41 uur arriveren.
Laat je nog wat van je horen.
In ieder geval tot morgen. Hoe laat ga je met de trein. Misschien zitten we wel in dezelfde trein. Als Daniëlle mee gaat (was gisteren ziek) nemen wij de trein van 9.44 in Oisterwijk en vervolgens de trein van 9.51 in Tilburg richting Rotterdam centraal, waar we dan rond 10.41 uur arriveren.