waar allemaal gratis cadeaudozen?

Ja de topicnaam zegt t al. Ik ben een echte hollandse en ik wil graag alles krijgen wat ik kan

Bestaat er ergens een lijstje van gratis dozen? En zo niet weten jullie waar je gratis dingen kunt ophalen/ bestellen?

Ik zal woensdag als we, als het goed is, een mooi eind richting de 12 weken lopen... mij daar eens in gaan verdiepen.

groeten

Hoi hoi,

Ik weet dat je een gratis doos bij de prenatal aan kunt vragen. Je kunt er dan 1 in je zwangerschap ophalen en 1 na de bevalling.
Bij het kruidvat, bij de felicitas, ook daar 1 in de zwangerschap en na de bevalling bellen ze je op of ze langs mogen komen en dan krijg je nog dingen, maar dan proberen ze je ook van alles te verkopen. Na de bevalling bij de C1000 bij inlevering van een geboortekaartje. Bij rainbowbabies.nl kun je een gratis mutsje krijgen.
Dat is wat me nu even te binnen schiet.

Verheug je trouwens niet op heel veel gratis spullen. Het is vooral reclame en 'samples' die je krijgt, dus een potje billencreme waarmee je zo'n twee dagen kunt doen......

Maar toch leuk, al die 'cadeautjes'.
Pas wel op voor felicitas. Die komen inderdaad bij je thuis en gaan niet weg voor je iets gekocht hebt...of misschien had ik een hele voortvarende "informatrice".

Dag meiden,

Ik ben van het december 2008 forum, dus ik hoor hier eigenlijk niet, maar wilde toch even reageren.

Het is  best leuk, al die dozen, maar er zit inderdaad  veel reclame in. Ook merk ik dat ik nu post krijg: geadresseerde reclame zeg maar. En van de week ben ik een keer gebeld (blijkbaar ergens m'n nummer achtergelaten) van de Disney Club die wisten dat ik een zoon heb gekregen die Wouter heet. Het is allemaal leuk en aardig, maar dat komt er dan dus ook bij kijken. Ik ben blij dat ik maar 1 doos heb aangevraagd (Prenatal) en dat ik niet overal langsgegaan ben.

Een fijne zwangerschap voor allemaal gewenst, geniet van deze bijzondere tijd!!

groetjes Linda, mv Wouter

Vooral Felicitas vond ik erg vervelend. Ook ik had zo'n voortvarende verkoopster. Ze beginnen met allemaal boekenpakketjes en je betaalt daar dan minstens een jaar lang per maand voor, maar je krijgt het allemaal wel in één keer. Ze begon met de duurste en telkens als ik 'nee' zei, kwam het volgende, iets goedkopere pakket en bij weer een 'nee' ook weer een zuur gezicht. Uiteindelijk heb ik toch iets gekocht, terwijl er helemaal niets bij zat wat ik wilde. (Je kunt gelukkig binnen 7 dagen de producten terugsturen, wat ik dan ook gedaan heb). Felicitas komt er bij mij niet meer in.

Ik heb op dit moment alleen de doos van Prenatal aangevraagd. Weet nog niet zo goed of ik nog andere dozen ga aanvragen. Ik vrees namelijk dat je uiteindelijk met heel veel van hetzelfde blijft zitten. Van een collegaatje begreep ik dat zij eigenlijk alleen wat heeft gehad aan de dozen van de Prenatal.

Enne, hoe voortvarend is die dame van felicitas? Ik denk nu namelijk heel dapper dat ik die truus wel even bij de voordeur afwimpel...

haha de felicitas dame krijg je echt niet bij de voordeur weg.
ik ga deze doos ook niet meer bestellen deze keer.
ook wij hebben namelijk de vorige keer tegen onze zin in wat besteld en.... binnen 7 dagen (eigenlijk meteen dezelfde dag alweer) terug gestuurd om maar van dat mens af te zijn.

xx krista

Haha, nou, dan laat ik die doos maar even links liggen...
Zou dreigen met huisvredebreuk niet helpen ? Overigens, als ik na de bevalling nog steeds zo hormonaal kattig ben als nu, dan denk ik dat damelief geen kans maakt...

Ik las  trouwens ook ergens dat iemand anders je voor die felicitasdozen aan kan melden. Daar ben je dan mooi klaar mee!

Terug
Bovenaan