waar allemaal gratis cadeaudozen?

Dat probleem had ik dus ook met die dame van felicitas. Het probleem is dat ik een probleem heb met nee zeggen en dus ook het duurste pakket heb. We konden het inderdaad terugsturen binnen 7 dagen, maar het postkantoor is hier toch een eind vandaan en aangezien ik geen oppas heb en geen auto/rijbewijs zou ik zo'n 3 kwartier moeten lopen met de kleine om het terug te laten sturen en ik was nog niet zo goed op de been en zit ik er nu dus aan vast. Moet nu een jaar lang 22.50 betalen voor iets wat ik eigenlijk niet wilde. Ik vraag nu wel alles weer opnieuw aan en als er weer zon dame aan de deur komt kan ik wel zeggen dat ik al iets heb (op het moment dat zij langskomt, ben ik nog aan het betalen haha) en stuur ik haar gewoon weer weg hahaha.

Hahaha ik vond het eigelijk wel grappig dat ze langs kwam. Heb ook een handig boekje bij ze gekocht over eerste hulp bij ziekte en kwaaltjes. En ik moet zeggen dat ik het afgelopen jaar daar toch een aantal keren in heb gekeken.
Dus tja.. ik heb dus een positieve ervaring met felicitas en me dus ook weer aangemeld. En ook van Prenatal.

Groetjes Ilone

ik weet niet of die er al bij stond... maar de kruitvat heeft ook zo'n doos...

die felicitas dame zal trouwens aan mij een harde hebben... ik ben namelijk zelf een verkoopster :) telefonisch dan wel maar weet precies hoe ze te werk gaan... en daarnaast... ik ben nu al en bitch dus dat zal voorlopig ook wel zo blijven ;)

mijn vriend is daar dan weer anders in die zegt overal ja op...

we komen er zelf achter hoe gehaaid ze is... ik laat me niks verkopen tegen me zin in

daarnaast misschien een tip...

www.infofilter.nl

daar kan je je afmelden vor eventuele telefonische verkoop, geadresseerd drukwerk (zolang het jou naam is en adres) enzo...

werkt voor 80% en duurt ongeveer een maand tot 3 maanden totdat het is verwerkt

Haha girl, dat is nou juist het stomme. Ik heb telefonische verkoop gedaan, in de winkel gestaan,op de markt gestaan en zelfs huis aan huis verkoop gedaan hahahaha.
En nog kan ik geen nee zeggen, echt heeeel stom!
Maar ja trap er de volgende keer ook niet meer in, ben ruim 200 euro armer tegen de tijd dat ze hier weer op de stoep staat dus van mij kan ze echt geen ja meer krijgen :p

ik heb de doos van felicitas wel weer aangevraagd vond het de vorige keer wel grappig hoe zo'n dame haar best doet dingen te verkopen. Ik heb haar alles laten vertellen en laten zien, maar niets gekocht. die dame zou wel hebben gedacht wat een vreselijk mens, alles laten uit pakken en uitgebreid alles willen weten maar niets kopen. ik heb mij voorgenomen ook deze keer niets te kopen bij haar en ga weer een goed overhoren.

De doos van prenatal heb ik ook aangevraagd wat ik hierbij zo leuk vind dat je dan ook automatisch een jaar lang een tijdschrift krijgt.

Doos van kruidvat heb ik ook aangevraagd ben benieuwd of het nu wel lukt deze te krijgen, vorige keer geen ophaalbericht ontvangen.

Plat

ik heb idd deze keer ook direct een afhaal bericht van de kruidvat ontvangen via de mail. Maar 2 jaar geleden bij mijn eerste zwangerschap had ik geen afhaalbericht ontvangen en mailtjes naar klantenservice had ook niet geholpen.

X Els

Terug
Bovenaan