Waar bemoeid dat stomme mens zich mee

Zooooo ik zou koken, wat een loeder.

Inderdaad wel prettig dat er oplettende buren zijn, maar dan niet zo!
Ik zou inderdaad ook naar boven gaan en vragen of ze haar oor van de vloer wil halen en zich bezig wil gaan houden met andere dingen.

Je kunt het hoor, laat je niet rot voelen door zo'n stomme doos.

Succes

Pauline

thanks voor alle reacties en tips.

Nu maar even op die perfecte dag wachten

En mijn lieve kleine mannetje was de rest van de dag zo super lief hij kwam me steeds maar knuffelen dus ik ben weer helemaal vrolijk.

Liefs Pauline

Hey Pauline,

wat een ggr#$*%&$wijf zeg!!
Ik zou denk ik ook de tip van Ilja volgen, het lijkt me een behoorlijk bemoeizuchtig mens zeg! Het is wel eng, maar ja brutalen hebben de halve wereld dat blijkt maar weer...

Je mag de volgende keer wel koffie bij me komen drinken, dan kun je ff stoom afblazen

Liefs Jenneke mv Ivar

Waar haalt dat mens het lef vandaan zeg! Slaat echt helemaal nergens op. Logisch dat de stoom uit je oren komt van die bemoeitrut.
Als je het durft zou ik zeker de tip van Ilja gaan uitvoeren.

Groetjes,
mv Tijs

Mijn mond valt hier een beetje heel erg open.... Ongelooflijk!!!

De volgende keer als ze komt zeg je haar maar gewoon dat je er niet meer van gedient bent dat ze steeds aan de deur komt. En of ze zich wel realiseert waarvan ze je laatst heeft beschuldigd!! En dat als ze er last van heeft maar in een hutje op de hei moet gaan wonen!!

En als je dat niet goed durft dat zet je het in een brief of op een kaart en duw je dat bij haar door de bus. Zet je er gewoon in dat je laatst erg overompelt was door haar komst en ze je  erg heeft gekwetst met haar woorden. Dat je enorm veel van je kindje houd en geen haar op je hoofd er aan denkt het iets aan te willen doen. Dat je je niet verplicht voelt haar verder nog verantwoording af te leggen waarom je kindje soms huilt.

Hoe dan ook, schrijf dat wat je haar wilt zeggen op een correcte manier en duw dat dan in haar brievenbus. Er zal een groot stuk spanning van je afvallen..

Ga nu vooral niet in paniek raken als je kleine weer eens zijn dag niet heeft en veel huilt omdat je bang bent dat je overburen er last van heeft. Doe lekker wat je normaal ook zou doen en als die "ouwe" er last van heeft gaat ze maar naar een seniorenflat!

Heel veel succes en laat je niet gek maken!! Jij bent een goede moeder!!

Esmé mv Kay

Terug
Bovenaan