Waar ben JIJ nou goed in ??? (vertel)

Hoi mama's,

Hier in  het "zomer-forumland" lopen heel wat ongekende talenten rond;  

Bijvoorbeeld Nanda die prachtige  taarten maakt, Nelleke die een goude stemmetje heeft en Pauline die zo eventjes Jungle Book op de muren schilderd.

Er zullen best meer mama's zijn die buiten het moederen  nóg iets héél erg goed kunnen!   Dus de vraag is dan ook;

Waar ben JIJ nou goed in ???
                                                                                     (Foto Please!)

Misschien dat je er iets over wilt vertellen hoe dat zo is gekomen?
Leuk!

Esmé mv Kay

Ik ben heel goeg in inpakken en decoreren, al zeg ik het zelf. Krijg altijd complimenten over de aankleding. In onze zaak komen mensen van ver, alleen al voor mijn inpakkunsten. ook knutselen met de kids doe ik graag.

Verder kan ik best goed organiseren, dat vind ik ook heel erg leuk om te doen, en dan natuurlijk in de keuken bezig zijn met koken en bakken.

Dus eigenlijk alles wat creatief is, vind ik heel leuk.

groetjes Wendy kijk en huiver.

Hoi, hoi

Mijn kwaliteiten liggen naast hele leuke jongetjes op de wereld zetten  op het organisatorische vlak.

Ik organiseer graag dingen. 9 jaar terug met nog 3 vrouwen een pop-musical koor opgezet.Al jaren  60 leden en het loopt nog steeds prima.
 Ben er zelf inmiddels   gestopt en ben nu een klein pop-musical koortje gestart met 12 vrouwen. (ik kan dus zingen en vind dit superleuk)

Verder zit ik in de ouderraad van school en ben nu met 1 moeder en 2 leerkrachten een grote voorjaarsmarkt aan het organiseren. Dit met marktkramen, eet en drink kramen, optredentjes, loterij, sponsors enz. Heel veel werk, maar super leuk.

Ook ben ik bezig met het organiseren van een reunie van mijn oude werk...

Zo ben ik altijd een druk baasje zeg maar....naast mijn gezin en werk.
maar dit vind ik echt errug lekker om te doen en ik kan het ook gewoon goed.

groetjes Pascal

Hmm... Waar ik goed in ben, ga ik me nog even bedenken... (Of het moet al zijn dwarsfluit spelen, dit doe ik al járen. Maar of ik daar dan nu echt zo goed in ben... mwa...)

Maar  wie me direct inviel bij het lezen van dit topic is Marieke, mama van Thomas. Zij was het toch die met Sinterklaas zo even een heel gedicht uit haar mouw schudde over 3 kindjes? Ik  vond dat echt helemaal geweldig! Zo leuk geschreven voor iemand die je eigenlijk maar nauwelijks kent.

Groetjes, Marloes

Ik kan me aardig vermaken met interieur decoratie ed.
Ik vind het leuk om in huis dingen te veranderen,decoreren,kasten opknappen,schilderen etc.
En volgens vrienden ben ik er wel aardig goed in,moet eerlijk zeggen dat ik zelf ook vaak tevreden ben over het resultaat.
Ik vind het belangrijk om een mooi ingericht huis te hebben,het hoeft niet duur te zijn hoor.
Dingen bedenken en een soort van ontwerp te maken(die manlief dan dus moet uitvoeren,haha) vind ik ook heel leuk.
We hebben bijv.een grote pilaar in de kamer,die van oorsprong rechthoekig is.
Ik wil hem graag pimpen en ben al flink aan het brainstormen hoe ik hem wil hebben.
Het idee is om hem rond te maken,van ijzer,met grote bouten als bevestiging.
Beetje moeilijk uit te leggen,maar ben er nog niet helemaal over uit.
Als het zover is zal ik een foto maken met voor en na.
Groetjes Tanja.

ik kan redelijk overweg met naald en draad
en maak voornamelijk borduurwerken zowel
groot als klein ...ben nu nog bezig met een
geboortewerk van Lorenzo en heb ook al heel
wat kleertjes gemaakt maar het kan ook zo zijn
dat ik een tijd lang  niets doe
als de geboortetegel af is dan laat ik hem zien

groetjes
Bianca mv Lorenzo

Ik heb niet echt een talent voor iets hoor.
Wat ik wel leuk vindt en ook aardig lukt,is het inrichten van ons huisje.
Ik vindt het leuk om leuke ideeen te bedenken voor Mila,s kamer.Als ik iets koop denk ik daarover na.Ik heb nu bijv al ideeen voor een evt nieuwe kamer in de toekomst.
Soms maak ik ook dingen zelf bijv een prikbord in de vorm van een hart op haar kamer,
Ik lees aardig wat woonboeken en sommigen vragen ook wel eens mijn advies.
Ik vindt het ook leuk om met foto,s bezig te zijn,foto,s maken,webalbum maken enz.
En ik denk dat ik wel veel weet over baby,s en ik vindt het ook leuk omdat het mijn werk is.Ik ben er in geinteresseerd.
Verder zou ik het zo ff niet weten.
groetjes piewie

Leuke topic.

Ik weet niet of ik er "goed" in ben, maar ik vind het wel leuk om te doen. Ik teken al jaren van alles op van alles. Mijn laatste ideetje was een t-shirtje maken voor Dean waarop hij aankondigd dat er een brusje komt (hij mag het pas over een week of 5 dragen hoor).  Als ik eenmaal een ideetje heb, dan moet dat wel vrij direct uitgevoerd worden. Hahaha, heb weinig geduld. Maar goed. Hieronder een paar foto's van het resultaat.

Het is even doordenken. Op de voorkant staat Dean als Zware Jongen (zware taak hoor!)  in z'n eentje en op de achterkant zijn het er 2; Dean en ?.

Vroeger maakte ik altijd shirts voor m'n zusje. Meestal blijft het gewoon bij tekeningen voor mezelf en heb ook een cd-hoesje voor een band ontworpen. Ik vind het echt heel leuk om te doen. Straks krijgt Dean een grotere kamer en dan kan ik mezelf helemaal uitleven, joepie!

Groetjes,
Nelly.

Terug
Bovenaan