Waar ben JIJ nou goed in ??? (vertel)

@ Marloes; thanx!! ja, dat was ik ja, goed onthouden hoor! Vind het elk jaar weer leuk om te doen en kan niet wachten tot het hier helemaal gaat leven dat sinterklaas gebeuren met 2 rondhollende koters en af-kraak-gedichten!

verder, wil ik niet zeggen dat ik goed ben, absoluut niet namelijk, maar ik vind het wel heel erg leuk om te doen: scrappen. creatief foto's inplakken met een verhaal erbij. Als hyves meewerkt heb ik een paar voorbeelden uit het babyboek van Thomas..

Beetje rommelig overzicht eigenlijk... Maar laat iets van de bedoeling zien, hahaha!

Kus Marieke

Waar ik goed in ben is.... uuuh?
Ik noem het ook maar wat ik graag doe..
En dat is kaarten maken. en ook scrapbooken.
Ik vind het leuk om te doen, en   het resultaat is ook wel goed als zeg ik het zelf.
Ik heb de geboortekaartjes van Annique gemaakt en de trouwkaarten van mijn vader en zijn nieuwe vrouw, en de reacties waren ook erg leuk en positief

Groetjes Sandra

Wat een grappig topic! En Nelly wat een supershirt heb je daar gemaakt zeg! Wat je noemt een talent!
En Marieke, dat scrapbooken had ik helemaal niet bij jou verwacht. Wel erg leuk hoor!

Mijn talent? Tja, ik kan goed koken. Ik houd van lekker eten en dat komt nou eenmaal niet vanzelf op tafel. Vooral indisch en italiaans vind ik leuk en lekker. Maar ook  ovenschotels of eenpansgerechten lukken meestal aardig. Gert is door mijn kookkunsten inmiddels zo verwend... Vroeger lustte hij alleen wat zijn moeder kookte, nu vindt hij dat niet eens meer lekker! hahaha! Maar ja, dat maakt het ook wel lastig hoor, want gewoon aardappels, groente en vlees op tafel zetten? Dat wordt nu door hem  bijna als minderwaardig gezien. Dat hebben we ook tijden lang niet gegeten, maar nu met Julian   is dat soms best een uitkomst, omdat dat natuurlijk niet zo spicy is.
En verder ben ik erg breed geinteresseerd, en dat is gelijk weer mijn probleem want ik heb me nooit écht verdiept in bepaalde dingen/vaardigheden.

Ellen mv Julian

Wat een leuk topic! Wat hebben we een boel getalenteerde, creatieve mama's, zeg.

Ik maak zelf sieraden en alhoewel ik het een beetje vreemd vind om van mezelf te zeggen dat ik er goed in ben, hoor ik van veel mensen dat ik leuke dingen maak. Ik heb ook een website waarop ik sieraden verkoop, maar moet zeggen dat mijn klantenkring  tot nu toe nog voornamelijk uit bekenden bestaat. Maar die nemen dan ook best gretig af, haha! Ik heb de mazzel een aantal eksters in mijn vriendenkring te hebben, haha. Nu nog een wat groter klantenkringetje, en dan kan die Otazu wel inpakken, whahahaaa!!!

Verder ben ik überhaupt wel aardig creatief; ik maak zo af en toe zelf kleding (heb een mode-opleiding half afgemaakt) en heb bijvoorbeeld schilderijtjes van vilt voor Isis' babykamer gemaakt. Voor de nieuwe aanwinst heb ik het geboortekaartje zelf ontworpen en wil ik een geboortebord gaan schilderen, wat daarna in haar kamertje komt te hangen.

Nou, genoeg over mezelf geluld! Ben benieuwd waar de (verborgen) talenten van de andere mama's liggen!!

Groetjes,
Myrna, mv Isis en 32,5 wk zwanger

Wat leuk om te lezen, wat doen/maken jullie leuke dingen zeg!!

Hier geen natuurtalent voor wat dan ook (of ik heb t nog niet ontdekt haha, kan ook), en ook geen passionele hobby eigenlijk. Wel jammer maar aan de andere kant: ik doe veel dingen een beetje en dat is prima. Overigens: mijn allergrootste passie/hobby staat een aantal jaren in de ijskast. Wat ik heel goed kan en helemaal geweldig vind: lange reizen maken met man en rugzak en dan het liefst maanden wegblijven. Dat hebben we gedaan voor de kinderen kwamen ( 8 maanden Azie) en dat blijft onze grote droom voor als ze weer zelfstandig zijn (alsof ik dan ooit nog eens 8 maanden wegblijf....).

Maar dat gaat over dromen, en niet over iets wat je goed kan...... Dus eigenlijk een andere topic haha.

Geniet lekker van jullie (cratieve) talenten!
Liefs
Susan

Jeetje, waar zullen we beginne, hahaha!!

Ik ben goed in alles wat creatief is, verven, timmeren, behangen, naaien (kleding, gordijnen etc). Eigenlijk alles wat ik wel leuk vind.

Ik heb voor Lyanne tijdens de zwangerschap een hele mooie spiegel gemaakt.

Jeetjes, weet het eigenlijk niet.

Maar waar ik het beste in ben??? Mama zijn!!!! Dat merk ik aan Lyanne, die glimlach als ze je ziet, die knuffels die je krijgt, heeeerlijk!!

Terug
Bovenaan