Wat een leuk topic! Wat hebben we een boel getalenteerde, creatieve mama's, zeg.
Ik maak zelf sieraden en alhoewel ik het een beetje vreemd vind om van mezelf te zeggen dat ik er goed in ben, hoor ik van veel mensen dat ik leuke dingen maak. Ik heb ook een website waarop ik sieraden verkoop, maar moet zeggen dat mijn klantenkring tot nu toe nog voornamelijk uit bekenden bestaat. Maar die nemen dan ook best gretig af, haha! Ik heb de mazzel een aantal eksters in mijn vriendenkring te hebben, haha. Nu nog een wat groter klantenkringetje, en dan kan die Otazu wel inpakken, whahahaaa!!!
Verder ben ik überhaupt wel aardig creatief; ik maak zo af en toe zelf kleding (heb een mode-opleiding half afgemaakt) en heb bijvoorbeeld schilderijtjes van vilt voor Isis' babykamer gemaakt. Voor de nieuwe aanwinst heb ik het geboortekaartje zelf ontworpen en wil ik een geboortebord gaan schilderen, wat daarna in haar kamertje komt te hangen.
Nou, genoeg over mezelf geluld! Ben benieuwd waar de (verborgen) talenten van de andere mama's liggen!!
Groetjes,
Myrna, mv Isis en 32,5 wk zwanger