Waar bevallen en met wie?

Willen jullie thuis bevallen of in t ziekenhuis? En is alleen je partner daarbij aanwezig of nodig je je hele familie uit????

Ik beval in t ziekenhuis, ik prik bloedverdunners vw herhaalde miskramen voor m'n vorige zwangerschap, dus is de kans op bloedingen groter waardoor ik een medische indicatie heb. De vorige x kreeg ik met 32 wkn zwangerschapsdiabetes, vlgs mij moet je dan ook in t zh bevallen (?)

Alleen mijn man is bij de bevalling, tenzij ik daar ineens anders over ga denken straks... Het lijkt me trouwens wel enorm bijzonder om eens bij de bevalling van iemand anders te mogen zijn, om het eens van de andere kant mee te maken...

Ik houd het nu niet droog als ik een bevalling op tvzie haha

hoi hoi
Ik ga in het ziekenhuis bevallen, ik heb ook een medische indicatie omdat mijn BMI te hoog is.
Tevens heb ik nu al een te hoge bloeddruk waardoor ik sinds vorige bij de gyn onder controle ben, nog een rede waardoor ik in het ziekenhuis moet bevallen. Bij de eerste ben ik ook in het zh bevallen omdat ik toen zwangerschapvergiftiging had en dat is me toen heel goed bevallen eigenlijk.

Ik wil alleen mijn man erbij hebben, ik denk dat ik me niet op mijn gemak ga voelen met iemand anders erbij. Ben nu trouwens wel wat zenuwachtiger als met de eerste terwijl ik het eigenlijk heel erg mee vond vallen. Mijn dochter was er in 4 uur dus erg snel, ben benieuwd of het nu nog sneller gaat.

Ik moet verplicht in het ziekenhuis bevallen, 2-ling.
Ik wil zowizow mn vriend erbij hebben, en misschien nog mn moeder, Als de eerste baby dan geboren is kan de een zich daar al mee bezig houden en de ander mij bijstaan.

Ik moet ook in het ziekenhuis bevallen wonen boven en hebben geen lift dus dan hebt je geen keus. Moet zeggen dat ik het wel jammer vind.
Maar het is niet anders.

Alleen mijn vriend (dan mijn man) erbij.

ik ga in het zh bevallen met medische indicatie.
eerste bevalling is uit gelopen op een (spoed) keizersnee en ik heb al met een hevige bloeding in ziekenhuis gelegen.
verder loop ik ook bij de gynaecoloog.

Terug
Bovenaan