waar bevallen???

Hoi hoi

mijn ervaring is nogal verdeeld, bij de eerste op medische indicatie omdat ik grote kans had op zwangerschapsvergiftiging en bij de 2e lekker thuis bevallen!
het ligt nu aan mijn placenta, ligt ie wel te laag dan wod het keizersnede dus geen keuze! maar mijn voorkeur is lekker thuis!
je eigen vertrouwde plekje, heerlijk! en natuurlijk mijn 2 meiden snel erbij.
de verloskundige gaf ook aan dat dat wel zo fijn was en dat zij het ook graag thuis deden om de sfeer enz.
we zullen zien hoe het gaat lopen maar als ik nu achteraf bekijk, was het thuis veel fijner!

Liefs Jenny

Hoihoi,

Ik heb een medische indicatie het wordt dus sowieso  een bevalling of keizersnede in het ziekenhuis. Welke van de 2 het wordt hoor ik als het goed is over 2 weken als ik weer een echo heb.
Een thuisbevalling lijkt me mooi als je een zwangerschap hebt vanuit een boekje. Met de hobbels en bobbels die ik de afgelopen maanden heb gehad zou ik het ook zonder indicatie in het ziekenhuis willen doen, gewoon het zekere voor 't onzekere... alles bij de hand..... Dan maar een paar centen extra betalen.  Maar goed 't geluk van een indicatie is dat 't je dus niks kost

Anne  

Hoi,

Ik heb nu drie thuisbevallingen achter de rug en ik vind het een zaligheid.
Toch waren wij bij de eerste echt van plan om poliklinisch te gaan bevallen. Het ging alleen zo snel dat er geen tijd was om naar het zh te gaan. Dit vonden we achteraf helemaal niet erg.

Waarom begin je niet gewoon thuis en kijk je gewoon  hoe het gaat. Je kunt altijd nog naar het ziekenhuis als dat nodig blijkt te zijn. En dan is het een medische indicatie dus zit je ook niet met je eigen bijdrage.

Succes met het maken van je keuze.

Suus

Hallo Allemaal!

De knoop is doorgehakt. Als alles goed blijft gaan, wil ik toch gaan proberen thuis te bevallen.
Na nog eens veel tijdschriften, internetstukjes en het forum gelezen te hebben was ik eigenlijk helemaal overtuigd. Dat heeft net dat kleine beetje twijfel bij mij weggenomen...
Al is het natuurlijk afwachten of onze kleine nog wel goed wilt gaan liggen, want tot nu toe ligt het nog steeds dwars...... Dus afwachten maar...............

Groetjes!

Terug
Bovenaan