Waar bevallen....?

Hoi Marloes,
bij het ZMC hebben ze iedere maand een info avond, en krijg je ook een rondleiding, en kan je al je vragen stellen... Weet alleen niet uit m'n hoofd wanneer de volgende is.... Hangt er denk ik ook een beetje vanaf waar je woond in Amsterdam... Wel leuk hier meiden uit de buurt te vinden :) bij maart/april woond iedereen verder weg

Zeker leuk om ook wat mensen hier uit de buurt te "spreken", zelf woon ik in Amsterdam Noord, Tuindorp Oostzaan eigenlijk. Gisteravond heb ik mijn eerste Menyogy cursus gehad en dat is ook wel prettig om andere eens te horen hoe ze de zwangerschap enzo beleven. Ik ga ook maar eens bij het ZMC kijken en dan heb ik denk alle mogelijkheden wel gehad. En misschien dat je op de dag zelf wel denkt, ik blijf lekker thuis of het maakt me allemaal helemaal niets uit waar ik moet bevallen als ik maar beval ;)

Hey Marloes, dan wonen we wel erg dicht bij elkaar ;-) ik woon in het Kalf... dinsdag heb ik mijn eerste zwangerschapsyoga les, dat word in Zaandijk gegeven... ben benieuwd hoe dat gaat zijn.

Terug
Bovenaan