Waar blijft de rest?

Hoi hoi,

Wij dachten bij Sven dat hij met 5,5 maand zijn eerste tandjes zou krijgen want toen had hij regelmatig 'tandaanvallen'. Rode wangen, hangerig, niets willen.
Uiteindelijk duurde het tot de 10e maand! haha. Toen kreeg hij er wel 3 tegelijk en ongeveer een week later diende het vierde tandje zich aan. Die zijn nu allemaal door (2 onder en 2 boven).
En nu, bij 11,5 maand is er nog niets bij gekomen hoewel hij nu weer van die 'tandaanvallen' heeft. Maar ja, we weten uit ervaring dat dat geen garantie is bij ons mannetje. We wachten dus maar rustig af.

Groetjes,
Maike
Mama van Sven, 28-7-2007

Rik heeft nu 4 boven en 4 onder en zijn eerste kies is aan het doorkomen!!
Nu beginnen de velletjespoep luiers weer, dus de volgende za wel weer komen!!!

XX Saskia
mv Rik 04-07-07

Hoi allemaal,

Maaike, nu ruim een jaar oud, heeft al acht tanden. Vier boven en vier onder en deze week ontdekte ik ineens dat er twee kiezen aan de bovenkant doorkomen. Onder zitten ook al bobbels. Dit lijkt het enige te zijn waar ze snel mee is.

Groetjes
Inge

Dan wil ik ook even ons tand verhaal kwijt:

Hier zijn wij trots op tand 1 die vorige week is doorgekomen (voortand boven). Isabelle is nu bijna 14 maanden... ben erg benieuwd naar het vervolg???

Liefs Linda

quote: boli reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-07-2008 19:57:35'));

Dan wil ik ook even ons tand verhaal kwijt:

Hier zijn wij trots op tand 1 die vorige week is doorgekomen (voortand boven). Isabelle is nu bijna 14 maanden... ben erg benieuwd naar het vervolg???

Liefs Linda

@ YES: mijn dochter is ook van 26-5-07. Misschien ligt het aan de datum dat de tandjes erg laat zijn, hi hi hi

Hihi, ik ben soms zo'n enorme sufferd!
Ik las jullie reacties, over tandjes en zelfs al kiezen en dacht: "Tja, kiezen komen natuurlijk ook nog...." Voel ik met het tandenpoetsen eens voorzichtig langs zijn tandvlees, zit er dus al een duidelijk puntje van een kies.
Het is dan wel mijn tweede, maar soms ben ik weer een beginneling!!!!!!

Ach, misschien is dat de reden dat hij de laatste dagen zo hangerig en huilerig is.

Groetjes, Karin

Hihi, dat is veel!! Jesse heeft er 2 onder en that's it...
Mijn oudste had met zijn 1e verjaardag zijn complete gebit incl. kiezen, en Jes is afgelopen weekend een jaar geworden maar verder als 2 tandjes komt ie echt niet..

hier gaat het wel redelijk met de tanden,
roan heeft nu 4 tanden boven en 4 onder
en er is nu een kies door voor zover ik het
kon voelen meestal als ik dat doe   gaat
het bekkie op slot.....

groetjes mascha

Terug
Bovenaan