waar blijft die buik?

Hi meiden,

Wanneer begonnen jullie uit te buiken?

Ik kijk elke ochtend aandachtig in de spiegel en kan nog weinig veranderingen bespeuren: ik ben nu bijna 13 weken zwanger... Ik heb een klein maatje (34/36). Niet dat ik zit te springen om te veranderen in een oliebol, maar ik ben zo trots op mijn zwanger zijn, dat ik dat buikje stiekem wel zie zitten. Ook een kwestie van zekerheid: als je je buik ziet groeien is er leven en dat is fijn omdat je het kind nu niet kan voelen...

Kan ik mezelf met kerst al identificeren met wat er op de tafel staat?

gr lon
 
Ik ben ergens tussen de 6 en 8 weken zwanger, precies weet ik het nog niet omdat mijn cyclus nogal onregelmatig was. Maar ik heb echt al een buikje! In december krijg ik pas een echo, even geduld dus nog. Maar over buiken gesproken, vandaag heb ik al een positiebroek gekocht, wel een s-je, maar hij zit al heel wat beter dan mijn eigen broeken, alleen rokken zaten nog wel oke. In gewicht ben ik nog niet aangekomen, maar wel borsten en buik! Misschien ben ik toch al wel langer zwanger dan ik dacht, of het zijn er twee... of ik heb gewoon heel opstandige darmen.
 
Lon, een vriendinnetje van mij kreeg pas rond 20 weken een echt buikkie.... ik ben zelf bijna 11 weken en zie ook nog nauwelijks wat. Alleen de extra aangesnoepte kilootjes voel ik op m'n heupen als ik m'n strakke spijkerbroek aan doe. Maar een echt buikkie nog niet....
Ah joh, je hebt straks lang genoeg een buik, totdat je er gek van wordt!
x
 
Ik hoop dat ik je kan gerust stellen.
Mijn buik(je) was pas echt zichtbaar toen ik 18 weken zwanger was.
Pas met 21 weken heb ik zwangerschapskleding gekocht.
Nu ben ik 39 weken zwanger en geloof me
om die buik van mij kan niemand meer omheen!
 
Toen ik zwanger was van mijn eerste zag iedereen pas met een maand of 5 dat ik zwanger was...althans...ze een vermoeden kregen(draag ook maar 34 /36,dus misschien daarom?) Ik had ook een heeeel beschaafd buikje,niet te klein en ook niet te groot.Bij de 2e zag je al veel sneller wat groeien,en was mijn buik groter ook.Nu bij de derde zag je met 9 weken al mijn buik groeien,natuurlijk nog niet de baby,maar alles is al wat op gerekt...haha...En mijn buik is nu (voor mijn doen) echt mega!! ben ook al 18 kilo bij gekomen!! ach,als het er maar weer af gaat,want ik ben toch wel blij met mijn normale maatje....boehoe...als ik nu foto's zie van vorige zomer...KOMT GOED!!

groetjes
 
Hoi Lon,

Jammer hè als je buikje een beetje achter wegen blijft.In mijn eerste zwangerschap was ik ook een maatje 34/36 en kreeg ik rond 15 wkn een beetje een buikje daarna ging het groeien een stuk sneller,al heb ik nooit een echt grote buik gekregen.Nu in mijn tweede zwangerschap kreeg ik met 9 wkn al een buikje.
Hoop dat je snel met je buikje kunt gaan showen!!
Groetjes
 
hoi hoi

Ik ben inmiddels al bevallen van een prachtige dochter, maar ik kreeg rond 18/20 weken een buikje (had van mezelf ook al een buike (maat42)dus voor je het weet heb je hem. enne het is heeeeeel leuk.

liefs een trotse moeder
 
hoi,
volgens mij is het echt voor iedereen anders. Ik had in het begin vooral erg veel last van opgezette darmen en daardoor leek het al heel wat en zaten mijn gewone broeken idd helemaal niet lekker meer. Bij een kennis van me was er nauwelijks iets te zien, de hele zwangerschap niet. Een heel tenger meisje is dat maar ook dat schijnt niets te zeggen.
Met Kerst ben jij ongeveer wat ik nu ben (22 wk) en ik ben trots op mijn zwangere, naar voren stekend buikje (normaal gesproken mt.38). Of ik me nu identificeer met een kerstkalkoen is iets anders ;) maar ik geef je goede hoop!!!
Succes met groeien!
Liefs, marielle
 
Terug
Bovenaan