waar blijft die buik?

ik ben nu 14 weken zwanger en ook bij mij zie je nog helemaal niets! Ik ben nu 66 kilo terwijl ik anders altijd 68 of 69 kilo woog. Dit is compleet normaal zei de verloskundige je groeit pas vanaf de derde of vierde maand, maar als het je tweede kindje is zal het sneller gaan. Gita dat buikje kan bijna nog niet van je kindje komen want pas vanaf 12 weken zit je baarmoeder iets boven je schaambeen. Maar ion denk maar zo wat er allemaal aankomt (teveel) moet er ook weer af!!
 
Hee Lon,
bij mij zag je pas na ruim vier maanden iets...jammer hé?
Ik ben nu achttien weken en nu inneens ziet iedereen mijn mooie buik!!
Ik ben wel iets zwaarder van stuk dan jij (mt 38-40) maar gelukkig zit alles nog van voren.
Heel veel plezier de komende maanden!
Echt iedereen is ontzettend lief voor me; vooral mijn allerliefste vriend die plots iedere dag vraagt hoe het met ons gaat..
Groetjes
 
Hoi,

Bij mij begon het pas echt zichtbaar te worden met een week of 20.
Uiteindelijk ging het met vlagen erg snel en met 40 weken had ik echt een lekkere dikke pokkel, op en top zwanger!

Overigens was ik maar 10 kilo aangekomen (en ben ik 25 afgevallen?!), dus een hele dikke buik zegt niks over het gewicht etc.

Geniet ervan, het is zo voorbij (maar dan kun je wel je geweldige hummel bewonderen)
 
Ik ben nu 14 weken zwanger van mijn tweede kindje en nog maar net 5 ons aangekomen.
Ik merk wel dat mijn buik iets boller is, maar volgens mij zijn dit inderdaad mijn darmen die ook protesteren. Het kindje zit veel lager namelijk.
Maak je er maar niet te druk om, zolang je kindje goed groeit is er niets aan de hand.
Komt vanzelf...
 
Terug
Bovenaan