waar blijft mijn zwanger kadoos doos?

hahaha!!
klinkt dat hebberig he
maar heb al een hele poos terug mijn aanvraag voor deze dozen weggedaan en nog steeds niks noppes nada! kan wel al 9 weken terug zijn. Heb onlangs wel gebeld naar jg en hun zeggen dat mijn inschrijving wel bij hun binnen is. Maar nog geen doos zelfs het boekje wat je van tevoren krijgt heb ik nog niet
Zijn er meerderen die ook al zon tijd wachten? of ben ik de enige?

Hoi,

Je schrijft niet hoe ver je bent, maar is dat de doos van felicitas? Dan moet je een bevestigingsmail gehad hebben kort na je aanmelding met daarin een afhaalcoupon.
Is het de doos van Prénatal, dan krijg je hem pas rond de 28 weken. Ik heb hem toevallig vandaag gehaald ;-)

Groetjes Corina
28+1wkn zwanger van de 2e

Hoi,

Je schrijft niet hoever je bent, maar is dat de doos van felicitas? Dan moet je kort na je aanmelding via mail een bevestiging hebben gehad met daarin je afhaalcoupon.
Of is het de doos van Prénatal? Want die krijg je pas rond de 28 weken. Ben 'm zelf toevallig vandaag wezen halen :)

Groetjes van Corina
28+1wkn zwanger van de 2e

Hi,

Wat ik me nog kan herinneren is dat ik de kado dozen pas rond de 7 maanden kreeg. En dat duurt inderdaad zoooooooooo lang! Maar het is wel leuk om ze te krijgen en uit te pakken :)

Gr. Tamara.

Hoi,

De doos van felicitas (die je bij de ETOS ophaalt) heb ik van de week gehaald en ik ben nu 34weken. Wat me wel op is gevallen is dat er echt bar weinig inzit. het enige wat ik erin vond was 2 pampers luiers met een stel bonnen. Wat dat betreft was het jaren geleden wel anders. Uiteraard zal het vast met de crisis te maken hebben en tuurlijk... je krijgt het maar maar toch.

Grt. San

@Sandra, ik heb die van mij eind 2007 gekregen en daar zat precies hetzelfde in..... vind de naam ook niet echt passen. er zat bij mij totaal niks in wat ik tijdens mijn zwangerschap (of erna) kon gebruiken. idd 2 test papmers. bij de prenatal zat er een potje wortel in met een slabbetje en een lepel. maar goed dat het kado is, is natuurlijk wel erg leuk..... ik gebruik de slabbetjes nogsteeds als ze iets krijgen wat vlekt.....

Terug
Bovenaan