waar blijft mijn zwanger kadoos doos?

Je mag die van mij hebben, ik heb me afgemeld omdat ik een miskraam kreeg met 11 weken, kreeg ik 2 weken later alsnog de kado doos. Hij was bij mn buren bezorgd, dus die me helemaal feliciteren. Fijn hoor :(

Nu ben ik 18 weken op de kop af, en heb m met 9 weken ofzo al besteld
Ik weet nog toen ik zwanger was van mijn zoon in 2006 ik hem rond de 12 weken mocht halen
Ik heb de redactie al gebeld die zeggen het een maand geleden ofzo al in behandeling te hebben genomen. Dan ist vast verkeerd bezorgd ofzo
Ik ben het ermee eens dat de zwanger kadoos niet veel voorstellen dat was in 2006 oo al niet, maar die baby doos vond ik wel leuk! ;)
en knutseljuf ik weet precies hoe je je voelt ik heb in 2008 ook een mk gehad en kon ook alles cancelen. Pfffttt

Hey,
Ik ben nu 18 weken, en de doos van Etos heb ik een paar weken geleden opgehaald. Die van het kruidvat kan ik begin oktober ophalen en de bevestiging van prenatal kreeg ik vandaag binnen.
Ik heb me eind juni aan gemeld bij prenatal.
De babaydump heeft trouwens ook een kado doos.

Groetjes, Petra.

Als we het toch over dozen hebben... Als je bevallen bent en je gaat met je geboortekaartje langs de plusmarkt en de C1000 krijg je ook nog een doos! Wat daar in zit, geen idee, maar alles wat je krijgt is mooi meegenomen, het leven met een kleintje is al duur zat!

Groetjes
Sas 39/3

Terug
Bovenaan