Waar blijft ons December - forum??

Hello Decembermammies!!
Wat blijft ons forum lang weg hé? Ik ben vandaag al 9+2 wk, dus er zullen denk ik ook al wel januari mama's zijn. Heb afgelopen dinsdag mijn eerste echo gehad, en .... alles was goed! Dat is altijd weer een bevestiging zo'n echo. Verder beetje misselijk, chag enne MOE!!!! Dat hoort er gewoon effe bij.
Hoe gaat het met jullie?? We maken er een supergezellig decemberforum van, of niet??
Nou tot babbels,

Bye bye groetjes Jeany (4 dec. uitgerekend)

ben dan wel een november mama maar heb hier ook tijdens mijn vorige zw.schappen wel rondgezworven en vaak duurt het wel even.... zijn er idd al best wat mama's van nog een maand verder en worden er ineens 3 fora aangemaakt (in dit geval december, januari en alvast voor december).

Komt wel, maar kan helaas wel even duren...

groetjes,
Marije

We wachten geduldig af dan hé! Eigenlijk ben ik ook een november mama, want onze baby wordt met 37, of 38 wkn gehaald, door problemen in eerdere zwangerschappen, maar ja, laten we het officieel houden. Ik ben gewoon in dec. uitgerekend. We wachten geduldig af hoor!!

Bye bye
Jeany

Hoi hoi,

Ik ben ook een decembermama. Ben uitgerekend op 13 december. Het duurt idd erg lang he, snap ik niks van. Wachten ze tot er eerst een zwikkie uit de gevarenzone zijn ofzo? Of zit ik nu heel zwart wit te denken. Waarom het zo lang duurt is me een raadsel. Maar goed het zal wel ineens zover zijn denk ik maar.

We genieten maar gewoon van het zwanger zijn en we kletsen hier gewoon met iedereen, kan ook he.

Groetjes Petra

Hi,

Ik ben op 10 december uitgerekend. Vroeg me ook al af waar dat decemberforum nou bleef. Beetje raar wel. Maar goed, voorlopig vind ik het hier ook best gezellig. Ben wel een beetje jaloers op de mama's die al 12 weken zijn en het op hun werk kunnen vertellen. Ik ben nu bijna 9 weken en wil echt wachten tot 12 voordat we het openbaar maken (alleen onze  ouders weten het al). Ik tel de dagen af....en ik ben zo moe van dat kokhalzen, en dan vooral van het geheimhouden (dus onopvallend kokhalzen en de hele dag hapjes (snoepjes) eten.) Blè, ik heb echt geen energie meer over.

Groetjes,
Willemijn.

Nou duurt lang he voordat er een decemberforum is !!!???
Ik heb vorige week een mailtje gestuurd naar jongegezinnen, maar niets meer
op gehoord, misschien dat het helpt als jullie ook een mailtje sturen en anders
moeten we maar wachten.........
Ben zelf op 5 december uitgeteld en heb vrijdag mijn eerste echo joehoe kijk er erg naar uit!!!!!
Hopenlijk spreken we elkaar snel op ons eigen decemberforum en tot die tijd moeten we het maar doen met het novemberforum .

liefs Daan

Terug
Bovenaan