Waar blijft ons December - forum??

Hoi,
ook ik zit te wachten tot ons dec.forum geopend wordt.
Ik ben nu 11+1 weken zwanger en uitgerekend op 3 december.
Wij verwachten ons 3e kindje, hebben al een zoon van 3 en een dochter van 1.
Voel me moe, moeier, moeist... Verder geen klachten.
Groetjes,
Sonja

quote: jeany01 reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('15-05-2008 11:23:33'));

Hé Alien!!
Dat is grappig, ben ook 11 weken zwanger van nummer 5!
Beetje onverwachts, maar wel heel welkom!
Gaat het goed met jou?
Groetjes Jeany

hallo ,ja ik voel me goed in ieder geval al wat minder moe ,maar dat kan ook zo in een dag weer omslaan hoor
wel leuk nog een moeder die de 5de verwacht!
gaan we mooi samen op ,ik ben 2 december uitgerekend ,maar loop altijd wel 9 dagen over.....dus ga een beetje van 11/12 december uit...
wat heb je nog meer jongens,meisjes?
ik heb 1 zoon en 3 dochters

Hallo,

Gefeliciteerd allemaal!
Hier nog een decembermammie. Ik ben 9wk3dg zwanger (uitegerkend op 14 december) van de 2e (onze zoon wordt over 2 weken 2 jaar). Woensdag naar de verloskundige geweest, kindje gezien en hartje horen kloppen. Wow!!
Mijn man en ik hebben afgesproken om het de familie pas op de verjaardag van onze zoon te vertellen, maar ik vind het nu wel moeilijk worden om het voor me te houden hoor. ("Wil je echt geen glaasje wijn?" Neenee gisteren ook al zoveel gedronken... Of nee het smaakt me vandaag niet...) Ik geloof nooit dat ze er allemaal in zijn getrapt maar goed nog niemand heeft concrete vragen gesteld.

Nou maar hopen dat het decemberforum snel komt!

Groetjes,
Sandra

Heeej Alien!!
Hou je vast, ook wij hebben drie dochters en één jongetje!!
Dat is helemaal leuk!
Ik ben 4 december uitgerekend, maar wordt rond de 37, of 38 weken ingeleid. Dus die van ons zal ongeveer 20 nov. geboren worden. Spannend allemaal hoor.
Hou oud zijn jou kinderen?? Als onze baby komt is onze oudste 6, 4, 3 en onze jongste zoon 1,5 jaar. Jong allemaal nog hé? Vins het ook best pittig, maar het was ook zo onverwachts.
Nou tot schrijfs!
Groetjes Jeany

Heyyyy, zijn jullie hiernaartoe verhuisd?? Ik snap ook niet waar het decemberforum blijft... Ik bedoel... Op november horen we eigenlijk niet thuis toch??

Maar goed... Ik heb afgelopen dinsdag de echo gehad, en alles zag er prima uit. Onze kruimel was flink aant bewegen,en heeft nog ff gezwaaid naar ons, haha!
Voor zover ze het nou kon zien, zat alles erop en eraan.

Liefs Debby.

Hoi Allemaal,

Ik heb weer een mail gestuurd naar de forumbeheerders waar ons forum blijft, maar de vorige keer heb ik ook geen reactie gehad .
dus het heeft waarschijnlijk weinig nut. Voor wie het ook wil proberen: mail is forum@jongegezinnen.nl.

liefs Daan

Terug
Bovenaan