Waar doe je goed aan?

Hey meiden,.

Weten jullie al of jullie borstvoedeing gaan geven of flesvoeding?? Ik sowieso flesvoedeing maar ja neem je dan Friso of nutrilon?? Hebben jullie ervaring met deze 2 merken??

Liefs

ik wil ook graag flesvoeding beginnen. en begin dan ook met de nutrilon. bij iedereen verschillend.
succes.

Liefs

Ik ga ook voor flesvoeding en heb voor de oudste kruidvat eigen merk gebruikt (en nog). Die bevalt me heel goed. Friso schijnt heel snel te klonteren. Ik heb ook een tijdje Nestle goede start gehad. Maar het scheelt me 3 euro per pak en de bestanddelen zijn precies gelijk.

Ik ga borstvoeding geven, de eerste kreeg 6 maanden, de tweede 10 maanden ;) misschien haal ik met de derde de eerste verjaardag wel :) ik heb wel allebei in het begin moeten bijvoeden omdat ze groot waren en mn borsten niet meteen zoveel voeding aanmaakte omdat ik best slap was na veel bloedverlies bij 2 keizersnedes. Ik
Gebruikte friso en ah eigen merk biologisch.

Groetjes jen

Ik begon bij mijn eerste dochter met borstvoeding voor 2 weken! Zij hapte zo hard dat ik op een gegeven moment met kromme tenen en huilend borstvoeding gaf! Dit ging dus niet meer! Toch wil ik bij de 2e het weer opnieuw proberen........of toch gelijk flesvoeding.... Ik weet het nog niet zo goed. Ik ben bij mijn dochter begonnen met nutrilon HA maar dat voedde niet voldoende. Lang verhaal kort ik ben uitgekomen op helft Nutrilon Ha en helft Nutrilon Omneo.... Het kostte wat maar dat is het gene waar ze het op deed!

Terug
Bovenaan