Waar doe je goed aan?

Ik wil geen borstvoeding gaan geven. Ik ken de voordelen, maar het lijkt me helemaal niet prettig en ik vind het ook wel prettig als mn vriend en ik allebei kunnen voeden.

Alle te kopen flesvoeding voldoet aan de strenge eisen die de overheid stelt. Je kunt dus gerust een eigen merk kopen. Ik koop Jumbo-merk... prima hoor. Je betaalt alleen de naam!! En op de verpakking staat dat ze de bv zo goed mogelijk nabootsen maar dat doen de andere huismerken ook hoor. Lekker eigen merk pakken dus en geld uitsparen, het is al duur zat.

welk merk borstvoeding je wilt gaan geven suuuz?!
ik vind borstvoeding juist wel fijn om te geven, zorgt voor een goede voeding, een goede band met het kind en je hebt het altijd bij je.

1 ding weet ik wel. Ik heb die Beabe Expresso hoog op mijn verlanglijstje staan. Soort Senseo voor flesvoeding dat precies de juidte temp afleverd. Als ik bij vriendinnetje op haar kindje pas zit ik altijd te klooien met de temperatuur van de melk. Dan is het weer te warm, maar meestal te koud om risico van verbrande tong te voorkomen. Als ik dat gedoe snachts ook heb geef ik liever borstvoeding kan ik blijven liggen in mn warme bedje :)

@jlien ik heb die expresso ook. Heb hem bij de eerste pas laat gekocht (via marktplaats, staan er zat op) en ik vind de voeding aan de koude kant. Denk wel dat ik hem straks voor de nachtvoedingen wel ga gebruiken. (of misschien helemaal)

Hoi,
Mijn collega had laatst Nutrilon aan de lijn gehad omdat zijn kleintje de andere variant niet wilde drinken. Volgens Nutrilon kwam dat omdat het te zoet was en dat ze daarna niet iets minder zoets willen drinken. Ze adviseerde zelfs Friso te gebruiken (vanaf het begin)!!
Dat heb ik dus gedaan met mijn dochtertje (na de borstvoeding) en het bevalt heel goed. Niks geen klonten... Er zijn vast andere merken die ook goed zijn, maar ik hou het bij Friso (HA).

Thanks voor de reacties,... Ik zat zelf ook aan Friso te denken puur omdat dat ook in het ziekenhuis word gegeven waar ik ga bevallen dus dacht dan hou ik het daar maar bij en Friso schijnt ook beter te zijn voor de dar krampjes (als ze daar last van hebben) maar ging zo twijfelen omdat mensen indd over dat klonten begonnen en dat het zuur is en kon dus veel mensen die nutrilon gebruiken maar denk da het ook een beetje de naam is,,, en dat inderdaad elk merk zo z'n voor en nadelen heeft,..

Terug
Bovenaan