Waar drukken jullie je foto's af?

A

Anoniem

Guest
hey hallo,
was benieuwd waar jullie je foto's af laten drukken? Elke maand/2maanden laat ik ze afdrukken, gemiddeld wel 50 a 100 stuks! haha.. ben echt een foto gek hoor!

Ik doe dit via www.babyinfo.nl  dit bevalt erg goed, hoeft geen programma oid te installeren en je kunt je bankrek. invullen, t geld word eraf gehaald en je foto's worden opgestuurd! echt ideaal. Foto's kosten trouwens 0.05 cent per stuk. Was benieuwd hoe jullie dit deden?!?!

Groetjes Saskia.

Ik doe het bij de Albert Heijn. Geen idee wat het kost. Ze worden naar een door jouw gekozen Albert Heijn gezonden. Ook heel makkelijk.

Ik deed het altijd bij de Hema, omdat ik daar korting kreeg via m'n man, nu niet meer. Maar heb inmiddels 6 albums vol geplakt, en dat ben ik zat, dus nu maak ik online een album bij de Hema en ga het daar ophalen, ben je wel ietsjes meer kwijt, maar ze zijn wel heel mooi! En zo ga ik de rest ook allemaal doen, ik heb inmiddels 25 fotoalbums in de kast staan, ben het eerlijk gezegd een beetje zat, het kan ook veel makkelijker!!

Groetjes
Angel

Ik doe mijn kaart in zon paal van de Hema (lekker duidelijk toch??? )

En dan kan ik ze een paar dagen later ophalen, of gelijk, maar dan betaal je meer.

Ik ben een echte computerkneus. Dus ik heb geen idee hoe ik het online moet bestellen. Dan moest ik ze een voor een uploaden, dan was ik 2 uur bezig voor een paar fotootjes. In die tijd ben ik al heen en terug gewandeld naar de Hema, en heb ik ook mijn boodschappen al gedaan......

Hoi,

wij laten ze ook afdrukken bij de Albert Heijn. Daar zijn de foto's van goede kwaliteit en ik neem ze meteen met de boodschappen mee.

groetjes van marloes

Ik bestel ze altijd online via kruidvat, hartstikke makkelijk en dan na een paar dagen kan ik ze ophalen bij een winkel hier vlakbij. Ik wacht meestal tot ze een aanbieding hebben, dan is het voordeliger en doe ik ong. 500 foto;s tegelijk. Ik moet ze alleen nog inplakken en t zijn er zoveel!! Hahaha, ben ook echt een fotogek.

Gr. van Sonja

via Albert Heijn, altijd makkelijk. Ook druk ik wel eens foto;s af die ik dan bij de AH van d eoma's laat bezorgen, kunnen ze weer foto's van hun kleinkind ophalen.

Veel fans van de appie lees ik! Is ook makkelijk natuurlijk als je daar je boodschappen al doet. Wij niet nl en dan is bezorgen toch echt super makkelijk.
Leuk om te lezen hoe jullie dat doen en dat er toch ook meer foto''-gekken zijn! haha!

Gr. Sas.

Terug
Bovenaan