Waar drukken jullie je foto's af?

Ik laat mijn foto's 'duur' afdrukken bij een fotospeciaalzaak in Katwijk (ZH). Ik heb daar jaren gewerkt en ik weet dat die foto's gewoon mooier (met alle respect) zijn dan de goedkope winkels. Wij hebben in 2004 zelfs de prijs 'beste  fotospeciaalzaak van nederland' in de wacht gesleept wat de foto-afdrukken betreft, dus ik ga niet voor minder.

Ik upload ze naar hun server via de website en haal ze later op.

Groetjes, Marisa

Ik ben een enorme Hema fan (niet alleen op foto gebied).
Ik maak tegenwoordig fotobladen. Ik vind het geweldig om er mee bezig te zijn. Per twee maanden heb ik ongeweer 30 pagina's (van zowel Bas als Eva) en dan stuur ik de bestelling weer weg. Ik vind de kwaliteit altijd geweldig. Het voordeel van losse bladen ten opzichte van een album vind ik dat je er af en toe nog iets tussen kunt voegen. vooral bij Eva is dat nu leuk (een tekening bijvoorbeeld).
Op vakantie hadden we de laptop mee. Ik heb iedere dag de foto's van die dag in een album verwerkt. Vanmorgen heb ik hem verzonden en nu hebben we binnen vijf werkdagen ons vakantie album in huis,

Ik heb ook al eens canvasdoeken bij de Hema laten drukken. Ook die zijn erg goed.

Groetjes, Karin

Terug
Bovenaan