waar gaan jullie allemaal naar toe in de vakantie?

A

Anoniem

Guest
Hai dames,

Het onderwerp zegt het al; ik ben even nieuwsgierig waar jullie allemaal naar toegaan deze zomer. Wij hebben deze week besloten dat we toch maar wel op vakantie gaan deze zomer. Onze favoriete bestemming is ...... Spanje, maar dat is nogal een end met 2 kleintjes in de auto.
En als jullie op vakantie gaan, hoe gaan jullie dan, met de auto of met het vliegtuig, wat zien jullie als voor- en nadelen?

x

Wij gaan waarschijnlijk niet op een echte vakantie want we laten de voor- en achtertuin aanleggen. Marissa krijgt een speelhuis een schommel een glijbaan en een wip. Verder moet ik een moederfiets en laten we boven kunststofkozijnen plaatsen. Dan is het geld helaas bijna op voor deze zomer. Normaal gaan we elk jaar naar Euro Disney maar daar is Marissa dit jaar echt te klein voor helaas. Dat wordt dus volgend jaar zomer. We gaan in ieder geval wel een dagje naar de Efteling met haar en we willen graag nog een weekendje weg. Ik denk dat dit Maastricht of Antwerpen wordt. En verder dus genieten in de nieuwe tuin. We komen de zomer dus wel door.

Hoi,
wij gaan dit jaar eindelijk eens op vakantie, zijn we wel aan toe want we zijn al 3 jaar niet geweest, vorig jaar was ik hoogzwanger en beide jaren daarvoor waren we aan het verhuizen!
We gaan met onze kleine meid naar Frankrijk met de auto, we hebben daar een caravan gehuurd (met airco) op een zeer kindvriendelijke camping. We gaan 1 juni rijden, dus dat schiet al op.
Groetjes van Sonja.

Hai,

Wij vertrekken eind juni naar Toscane voor 2 weken. Even lekker helemaal weg. Mette is dan 1 jaar dus dat moet goed kunnen. De reis doen we in 2 dagen zodat het voor iedereen te doen is. We zitten op een camping die speciaal gericht is op gezinnen met kleinere kinderen. Geen lawaaidisco ed. Wel een compleet ingerichte (kinderstoel, campingbedje ed) stacaravan.

gr.Ing

Wij gaan met onze 2 kids  eind juli 1 week naar Frankrijk. Naar een kindvriendelijke camping waar we een stacaravan hebben gehuurd.  Daarna misschien nog een weekje in Belgie of Limburg (even een goede last-minute afwachten).

We hadden een vliegreis geboekt, maar hebben deze geannuleerd. Met ons zoontje gaat het  anders dan we hadden verwacht, waardoor we  het vliegen nog een jaartje uitstellen.

Groetjes,
Eveline

Lekker weg in eigen land en wel naar de Beekse Bergen.
We gaan met onze eigen caravan, heerlijk allemaal eigen spullen bij. En op de Beekse Bergen hoeven we de camping niet af.
De toegang toe het safaripark en speelland is inbegrepen in de prijs.

Ik kan niet wachten totdat het half juli is, heerlijk er 2 weken tussenuit.

gr. Saskia

Hoi!
Wij gaan 10 dagen naar de Vendee, in Frankrijk.
Een stacaravan gehuurd daar en we gaan, met de drie kids op de achterbank, met de auto dus.
Is 1000 km ongeveer..dus we rijden om en om..Gaan het in 1 dag rijden.
Helaas in hoogseizoen..kan niet anders met twee schoolgaande kids he..
Heb in aug ook nog een week vrij, voor dagjes uit!
En evt logeerpartijtjes..ook altijd welkom in de vakantie he!
We vermaken ons wel..en natuurlijk..Lieve's eerste verjaardag!
Gr Rina

Hoi,

wij gaan naar Nederland op vakantie! we wonen sinds 2 jaar in canada en gaan eind september naar nederland op vakantie. Ben heel benieuwd hoe het in het vliegtuig gaat want het is wel een heel eind maar goed, zal ook wel weer goed komen!

Groetjes

Terug
Bovenaan