waar gaan jullie allemaal naar toe in de vakantie?

Wij blijven in eigen land. We gaan een weekje naar een hoogeboom vakantie park in Arcen.
Volgend jaar gaan we proberen met de tent (als ik dan niet zwanger ben haha) dit jaar nog maar even niet.
groetjes daan

Goh, vind het maar moedig als je met zo'n kleintje een eind gaat rijden of vliegen. Dat durf ik nog niet aan...

Wij blijven dit jaar  gewoon in Nederland. Eind juni hebben we een weekje een huisje op Texel gehuurd en in september dan nog een weekje naar Zeeland ofzo...

En hopelijk  lukt het volgend jaar om lekker naar Griekenland te gaan!  

Groetjes,
Laura

Wij gaan volgende week woensdag voor het eerst vliegen met Tara. We gaan naar Irak en zullen er ca. 3 weekjes blijven.

Voordeel:
* er binnen een paar uur al zijn

Nadelen:
* wel die paar uurtjes in een vliegtuig met waarschijnlijk weinig bewegingsruimte moeten blijven
* best prijzig (we moeten voor Tara's ticket 100 euro betalen)

Hoi,

Wij vertrekken aanstaande zaterdag voor drie weken naar Italië. Het is bijna 1100 km rijden en we hopen het in één dag te doen. We hebben daar een huis geboekt. Ik ben nu druk met de voorbereidingen (wat moet je aan een hoop dingen denen), maar ik heb er heel veel zin in.

Groetjes, Karin

hoi
wij blijven dit jaar in eigen land,half augustus gaan we een week naar zeeland in een stacaravan.dus we hopen op mooi weer.zou volgend jaar wel weer naar bella italia willen.

gr petra

Vorig jaar zijn we maar een weekje weggeweest met de boot, omdat het zo koud was. Nu wilden we dit jaar langer weg gaan, maar door de verhuizing gaan we nu waarschijnlijk alleen maar weekendjes weg. Ook leuk hoor, maar we wilden graag naar Overijssel en Friesland varen.

groetjes Mariska

Wij gaan dit jaar EINDELIJK weer op vakantie en gaan 10 dagen heerlijk all inclusive naar Bulgarije!!

Knuf Saskia
mv Rik 04-07-07

P.s. best eng hoor, dat vliegen, maarja zal allemaal wel loslopen!

Hoi,

Wij vertrekken 17 juni naar kroatie. Het is zo'n 1400 km rijden en overnachten na 1000 km in Oostenrijk. We gaan camperen met onze eigen tent.
Wel spannend hoor! We hebben er reuze veel zin in!

Allemaal vast héél véél vakantieplezeir.

Liefs Linda

Terug
Bovenaan