waar gaan jullie heen op vakantie?

ik zie de weersverwachting  (storm en sneeuw) en ik zwijmel weg over de vakantie...

Waar gaan jullie heen dit jaar? Hebben jullie al geboekt?

Wij gaan een week naar Zuid-Duitsland (hotel) en rijden dan door voor een week naar Italie (een vakantiehuis)  en dan rijden we terug via Frankrijk en daar zien we wel waar we terechtkomen. En ik heb net voor eind oktober weer een lange weekend geboekt aan de Nurburgring. Dan gaan we naar de race, voor het eerst met Enzo erbij.
Ofterwijl, ik kan eigenlijk niet meer wachten, hi hi hi

Liefs
di silva

Wij hebben in November al geboekt
Vroegboekkorting en 14 dagen voor 10
Dus vandaar lekker op tijd haha
Maar we gaan 2 weken naar Italie, op een camping
Was tijdje terug ook bij Camping life op tv.
Ingerichte tent en kindvriendelijke camping met veel dingen te doen.
We gaan met de auto heen, maar willen in 2 dagen rijden, en een nachtje onderweg overnachten.
Ben benieuwd hoe het gaat..
Annique is dan net 2 dus komt vast wel goed.
Als we het niet proberen weten we het nooit..
Ben ook benieuwd naar de rest

liefs sandra

wij willen naar Noorwegen, rondtrekken met de auto op de bonnefooi, dit hebben we ook gedaan toen ik zwanger was 2 jaar geleden en het was prachtig! En nu kan Ivar het in het echie zien! We nemen tentje mee maar gaan voornamelijk in trekkershutjes op campings.

Verder gaan we in maart een paar dagen naar Bristol in een B&B, voor Ivar de eerste keer vliegen, ben benieuwd!

Liefs Jenneke

Vorig jaar zijn we 2 weken naar Frankrijk geweest met de auto. Marissa was toen net 1 jaar. Dit jaar gaan we net voor ze 2 wordt (dan gaat ze nog gratis mee!) met het vliegtuig 8 dagen naar Turkeije. We hebben mijn moeder ook meegevraagd, zodat we af en toe ook even met zijn 2en wegkunnen. Het is all-inclusive dus we kunnen lekker op het park blijven om te eten. Ben erg benieuwd hoe het met het vliegen gaat. Ze moet nog wel op schoot. Best spannend dus.

Wij gaan dit jaar lekker naar Zuid Frankrijk. Voor het eerst met de kinderen in de auto. Wij hebben een stacaravan gehuurd vlak aan zee. Veel zwembaden op het park en dat is voor Jorick echt een must. Wij hebben ook al heel vroeg geboekt en hebben er echt heel veel zin in. Maar eerst gaan we in de eerste week van maart naar Disneyland Parijs !!! Heerlijk met mijn ouders en mijn zus en haar man en mijn gezinnetje naar Mickey en Donald.

Groetjes Jolanda

Wij zitten na te denken over Malta, 2 weken, in 2 verschillende hotels, en dan met een huurauto de eilanden verkennen. Afgelopen september 4 weken rondgereisd in Europa: hotel in Praag, huisje bij Brno, hotel in Wenen en hotel in Midden-Duitsland. Heb eigenlijk wel behoefte aan wat warmte en we hebben samen al veel gereisd, en willen dat als Lydia iets groter is weer gaan doen, en dan is Malta een mooie bestemming om dat eens uit te proberen.
Groetjes, Rianne en Lydia

Casa achtertuinia!

En naar Belgique, tante van Jorg woont daar op een landgoed van mensen die daar een huis hebben, maar in Engeland wonen. De tante van Jorg woont daar ook in een apart speciaal huis. Zij en haar vriend moeten dan de tuin en de paarden etc onderhouden en ze hebben een mega-zwembad, Bels, here we come!

Terug
Bovenaan